    From: frulik <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dosp p do sieci / po czenie mostkowe :(
    Date: Thu, 3 Mar 2011 01:09:21 -0800 (PST)

    On 3 Mar, 09:27, Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:

    > Nie do końca rozumiem o czym piszesz, jeżeli masz dwie karty, usuń z
    > nich ustawienia dla gateway/bramy, osoba nie znająca się nie będzie
    > miała dostępu do netu. Nie trzeba mostkować by komputer miał dostęp do
    > dwóch niezależnych sieci, a komputery z tych sieci miały dostęp do tego
    > z dwiema kartami.
    >
    > Mostek robi się aby zrobić z komputera np. switch.

    karta jest jedna (podwójna) ze sprzętowym mostkiem (tego nie mogę
    usunąć). ten mostek nie jest konfigurowalny :(
    przerwań nie sprawdzałem.

    czy jeśli to pominę (mostki itp), i aby każdy komp był podłączony po
    routera, to czy jest możliwość zablokowania internetu na jednym, ale
    aby była widoczna grupa robocza ? Przypominam, że wszystkie kompy to
    win xp he