  • Data: 2014-08-13 08:29:41
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Aug 2014 22:04:11 +0200, janusz_k

    > A co o iskrach już zapomniałeś?
    > kto to nagłośnił.

    Miał w tym początkowo SWÓJ interes, to nagłośnił. Fajnie, że mu się chce
    działać (choć to też wymuszone sytuacją), i w tym elemencie oddaję mu
    sprawiedliwość -- ale jest wiele innych rzeczy które wymagają uwagi i na
    które warto byłoby poświęcić swoją energię. Tylko rozwiązując te problemy
    nie będzie się mogło wymigać od płacenia mandatu za prędkość, to widać nie
    warto się o to starać. I tyle w temacie.

    --
    Pozdor Myjk