  • Data: 2014-08-03 01:39:03
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 3, 2014 12:35:52 AM UTC+10, anacron wrote:

    > Ta w Polsacie, TVN i TVP. Mam tam udziały większościowe :P

    Dales komus kilka zlotych. Wspaniale, ale ale naprawde nie jest medialna sprawa. Tak
    same od siebie gazety czy TV zaczely o tym pisac? Bez zartow.

    Moim zdaniem strasznie sie lansujesz, nic innego. Dales komus kilka zl? Super.
    Pisanie o tym historyjki, opowiadanie jak to ludzie w sklepie krzywo patrzyli na Twoj
    bohaterski wyczyn czy robienie o tym wywiadow jest juz MZ lekko zalosne.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007