    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <o5je74$po4$1@dont-email.me> <1c9j1156g3j7n.vgb9n5ndulg0$.dlg@40tude.net>
    <o5jf4a$3bl$1@dont-email.me> <o5jf9h$gd1$2@node2.news.atman.pl>
    <o5jfbu$5m1$1@dont-email.me> <o5jh8p$ibk$1@node2.news.atman.pl>
    <o5jh7c$odb$1@dont-email.me> <o5jhke$ijs$1@node2.news.atman.pl>
    <o5jhkb$sbd$1@dont-email.me>
    <1acxfqhxyzwgx.19lwmndljz33k$.dlg@40tude.net>
    <o5jj9g$c9c$1@dont-email.me> <c...@4...net>
    <o5jkkp$s6m$1@dont-email.me> <1gml2akx0nez$.yj35figlsq70.dlg@40tude.net>
    <o5jlam$2s8$1@dont-email.me>
    <587de237$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5ktsm$elc$1@dont-email.me>
    <587e0fab$0$15186$65785112@news.neostrada.pl> <o5l3gq$v1$1@dont-email.me>
    <587e1425$0$5153$65785112@news.neostrada.pl> <o5l6v2$cm1$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Date: Tue, 17 Jan 2017 14:49:59 +0100

    dyskusyjnych:o5l6v2$cm1$...@d...me...
    J.F. wrote:

    >czyli jednak nie jesteś w stanie wykazać, ze było

    Ja nie musze nic wykazywac.
    A ubezpieczyciel pismo wysle.

    Potem owszem - bedzie musial "wykazac w sadzie", no to wykaze,
    poszkodowany zezna, ze zajechala droge i pojechala w sina dal.
    Czy to sadowi wystarczy to ja nie wiem ... a ty wiesz, ze nie
    wystarczy ?

    >który się uprawomocni jak jak się nie odwoła

    >grozi tak samo jak 10lat więzienia za kradzież wafelka.
    >to, że w widełkach za kradzież jest do 10 lat (albo 8 nie chce mi się
    >sprawdzać bo to nieistotne) to jeszcze nie znaczy, że grozi

    Na wyroku jest konkretna kwota (do ktorej dojda koszta ... czy aby na
    pewno drobne ?).

    Ale przy regresie zadnych widelek nie ma. Pelna kwota do zwrotu.

    J.