  • 71. Data: 2019-06-09 23:17:00
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, June 9, 2019 at 10:52:46 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ograniczenie ma sens ale musi byc nie ilosciowe i bezwzgledne a wzgledne
    sytuacyjne. Prosty zapis to zalatwia. Nie wolno jechac szybciej niz ida piesi idacy
    przed jadacym OST. Wyprzedzenie w takiej sytuacji mozliwe pod dwoma warunkami. Jest
    dostatecznie duzo miejsca zeby wyprzedzic na OST lub po zejsciu z niego wyprzedzic na
    piechote. Taki zapis pozwoli wprowadzic rowery na chodniki.

    Jak dla mnie srednio, tzn. jesli nie wolno szybciej niz ida piesi, to nie da sie
    wyprzedzic ;)
    Jesli mozna wyprzedzac majac "duzo miejsca" to niczego nie zmieni, bo wyprzedzajacy
    zawsze uzna, ze miejsca jest duzo... dopiero przy wypadku bedzie mozna udowodnic, ze
    nie bylo... co niczego nie zmienia w stosunku do samego pierwszenstwa dla pieszych.

  • 72. Data: 2019-06-09 23:47:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    09 Jun 2019 16:59:44 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Juz samo poszerzenie próbki biorę za dobrą monete.
    > Teraz jeszcze tylko analiza danych, rozszerzenie badan na głosujących -
    > bedzie dobrze.

    Biorąc pod uwagę, że tylko nieliczne partie to publikowały i to kiedyś to...
    powodzenia.

  • 73. Data: 2019-06-09 23:48:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2019 05:15:31 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A czy ja twierdze ze nie. Prawie wszyscy wiezniowie to oszusci i zlodzieje. Nie
    dosc ze swoj do swojego ciagnie to jeszcze licza na sute paczki jakie beda koledzy
    POd cela dostawali.

    Ale w psychiatrykach wygrywa Pis.
    Ostatnio nawet doworzeni byli.

  • 74. Data: 2019-06-09 23:49:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2019 11:00:00 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Przepis z jazda na chodnikach powinien byc tak napisany ze jest zakaz poruszania
    sie z predkoscia wieksza niz piesi przed OST, jesli nie ma mozliwosci bezpiecznego
    ich wyprzedzenia korzystajac z OST.

    A najlepiej wcale.

  • 75. Data: 2019-06-09 23:51:15
    Temat: [OT] Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-09 o 21:36, Shrek pisze:

    > Różnica między punktem procentowym a procentem nie jest bzdurną teorią.

    To wytłumacz mi, proszę, jaka jest różnica między jednym procentem a
    jednym punktem procentowym? Bo nie wiem, czego będzie więcej. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 76. Data: 2019-06-10 00:47:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-09 o 21:57, Shrek pisze:

    > Bo ja wiem. Prawdę mówiąc nie widzę tu manipulację. Co najwyżej braki w
    > wykształceniu Radosława.

    Braki w swoim nie dostrzegasz? A powinieneś.
    Na początek poszukaj gdzie to niby porównywałem procenty z
    punktami procentowymi.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2019-06-10 01:02:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A niby dlaczego wcale? Bo zazdroscisz tym co maja kase na hulajnogowa fanaberie? OST
    nie stanowia zagrozenia. Zagrozenie stanowia idioci ktorzy nimi jezdza.

  • 78. Data: 2019-06-10 02:11:16
    Temat: Re: [OT] Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2019 23:51:15 +0200, w <5cfd7f56$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > To wytłumacz mi, proszę, jaka jest różnica między jednym procentem a
    > jednym punktem procentowym? Bo nie wiem, czego będzie więcej. :(

    Ban na google?
    Różnica między 1% a 2% to 100% albo 1 punkt procentowy.

  • 79. Data: 2019-06-10 06:30:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2019 o 00:47, RadoslawF pisze:

    > Braki w swoim nie dostrzegasz? A powinieneś.
    > Na początek poszukaj gdzie to niby porównywałem procenty z
    > punktami procentowymi.

    "Nieprawda.
    To znaczy
    1. że jesteś głupi i wymyślasz bzdurne teorie.
    2. że w lokalach w których badanie prowadzono to w danym czasie
    tyle procent głosowało za ile podali badający."

    Tu.

    Shrek

  • 80. Data: 2019-06-10 06:33:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2019 o 23:51, Akarm pisze:

    > To wytłumacz mi, proszę, jaka jest różnica między jednym procentem a
    > jednym punktem procentowym? Bo nie wiem, czego będzie więcej. :(

    Różnica między 42% a 45% wynosi 3 punkty procentowe i właśnie 7 procent.
    Więc jak widać procent punktowi procentowemu nierówny.

    Shrek