  • 61. Data: 2019-06-09 18:59:45
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Nie 7% a 0,7% :-)
    >
    > Ostateczne wyniki ze strony PAP.
    >
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C459484%2Csonda
    z-ipsos-90-proc-l
    > ate-poll-pis-453-proc-ke-379-proc.html
    >
    > Exit Late %wstydu
    > PIS 42,4 43,1 0,7
    > KE 39,1 38,4 -0,7
    >
    > Wyniki identyczne a jak odległe. :-)
    > PIS wyborcy wstydzili się, że zagłosowali na PIS
    > KE wyborcy wstydzili się, że nie zgłosowali na KE.

    Nie wiem co ty tutaj liczysz, ale jeżeli w exitach 42% powiedziało ze
    głosowało na pis a finalnie zagłosowało 45% to znaczy ze 7% głosujących
    na pis nie przyznało się do tego w exitach.
    Bo te 3% roznicy z tych 42% to własnie 7%.
    Wynik finalny KE ZTCP to własnie jakos 39 procent wiec tutaj tego
    zachwiania na taka skale nie widac.

    Nie zrozum mnie zle, ja tego nie oceniam, ja tego po prostu nie
    rozumiem... Przewaznie jest tak, ze ludzie boja sie lub wstydza sie
    przyznac ze głosuja przeciwko rzadzacym ,a tutaj odwrotnie.
    Masz jakas diagnoze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 62. Data: 2019-06-09 19:13:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2019 o 18:59, Budzik pisze:

    > Nie wiem co ty tutaj liczysz,

    Większość społeczeństwa nie odróżnia procenta od punktu procentowego.

    Należy to tłumaczyć tak - co bardziej trzepie - pięćdziesątka wódki czy
    dwusetka desanta 18%. I okazuje się, że umieją liczyć procenty od
    procentów:P

    Shrek

  • 63. Data: 2019-06-09 19:23:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-09 o 18:59, Budzik pisze:
    > Nie wiem co ty tutaj liczysz
    Ze statystyką jest tak, że każdy może mieć rację. :-)

    Robert

  • 64. Data: 2019-06-09 20:00:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Cie pojebalo z srednia 20 kilometrami na godzine. Dwie godziny dzisiaj bylem
    pojezdzic na hulajnodze. Oczywiscie nie dwie godziny jezdzilem bo zrobilem przerwe na
    loda, na pogadanie ze znajomym itp. Jezdzilem troche chodnikami i wiecej sciezkami
    rowerowymi. Srednia predkosc wyszla 9,8 km/h. Nie mialem potrzeby przelaczyc z trybu
    chodnikowego na wyscigowy bo bym 95% rowerzystow wyporzedzal z duzym zapasem. Na
    chodniku pelny luz. Daje rade jechac z predkoscia wolno idacego czlowieka i mi to w
    niczym nie przeszkadza. Jak sie trafila okazja to wyprzedzalem i dojezdzalem troche
    szybciej do kolejnych pieszych. Przepis z jazda na chodnikach powinien byc tak
    napisany ze jest zakaz poruszania sie z predkoscia wieksza niz piesi przed OST, jesli
    nie ma mozliwosci bezpiecznego ich wyprzedzenia korzystajac z OST.

  • 65. Data: 2019-06-09 20:36:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > głosowało na pis a finalnie zagłosowało 45% to znaczy ze 7% głosujących
    > na pis nie przyznało się do tego w exitach.

    Nieprawda.
    To znaczy
    1. że jesteś głupi i wymyślasz bzdurne teorie.
    2. że w lokalach w których badanie prowadzono to w danym czasie
    tyle procent głosowało za ile podali badający.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2019-06-09 21:36:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2019 o 20:36, RadoslawF pisze:

    > Nieprawda.

    Prawda.

    > To znaczy
    > 1. że jesteś głupi i wymyślasz bzdurne teorie.

    Różnica między punktem procentowym a procentem nie jest bzdurną teorią.

    Shrek

  • 67. Data: 2019-06-09 21:51:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-09 o 21:36, Shrek pisze:
    > Różnica między punktem procentowym a procentem nie jest bzdurną teorią.

    Ale do manipulacji w sam raz.

    Robert

  • 68. Data: 2019-06-09 21:57:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale do manipulacji w sam raz.

    Bo ja wiem. Prawdę mówiąc nie widzę tu manipulację. Co najwyżej braki w
    wykształceniu Radosława.

    Shrek

  • 69. Data: 2019-06-09 22:21:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, June 9, 2019 at 6:28:10 PM UTC+2, Marcin N wrote:

    > Serio nie zrozumiałeś, o czym tu się pisze?
    > O tym, żeby na chodnikach nakazać hulajnogom ograniczenie prędkości do
    > 12-15 km/h. Chcą jechać szbciej - nie ma sprawy - ale nie chodnikiem.
    > Poniał?

    a... nie doczytalem, ze o limit na chodniku chodzi - google zwija cytaty, a pare
    postow wyzej bylo o ogr. max. predkosci ;)

    Jak dla mnie dopisanie ogr. na chodniki jest bez sensu. Jak sie da szybciej, to 3/4
    ludzi i tak pojedzie, egzekwowanie limitu jest awykonalne w praktyce. Skonczy sie
    pomiarem predkosi w miejscach, gdzie sie latwo lapie, czyli totalnie pusty chodnik (
    + z gorki dla zwiekszenia efektu).
    Pierwszenstwo dla pieszych powinno byc wystarczajace. jedynie na przejsiach dla
    pieszych dopisalbym "z predkoscia pieszego" i wtedy "na oko" mozna scigac... pieszy
    przeszedl 1/3, hulajnoga calosc to widac ;)
    A w miescie jednak te 25km/h jest przydatne... Patrzylem na swoje rowerowe tracki i
    na trasie dom-praca, ~5.5km jednak srednia przekracza 15km/h, a jade tak, zeby sie
    nie spocic... max przekracza te 25

  • 70. Data: 2019-06-09 22:52:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ograniczenie ma sens ale musi byc nie ilosciowe i bezwzgledne a wzgledne sytuacyjne.
    Prosty zapis to zalatwia. Nie wolno jechac szybciej niz ida piesi idacy przed jadacym
    OST. Wyprzedzenie w takiej sytuacji mozliwe pod dwoma warunkami. Jest dostatecznie
    duzo miejsca zeby wyprzedzic na OST lub po zejsciu z niego wyprzedzic na piechote.
    Taki zapis pozwoli wprowadzic rowery na chodniki.