  • 41. Data: 2019-06-08 17:41:44
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz malego kutasa ze musisz sie dowartosciowywac duzymi kolami. Traktor sobie kup,
    ma duze kola.

  • 42. Data: 2019-06-08 17:46:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 17:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Masz malego kutasa ze musisz sie dowartosciowywac duzymi kolami. Traktor sobie kup,
    ma duze kola.

    Chyba do...rastać

  • 43. Data: 2019-06-08 17:56:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przegladajac dalej statystyki widac ze palme pierwszenstwa placforma wiedzie w
    wiezieniach. Wytlumaczysz co to oznacza?

  • 44. Data: 2019-06-08 18:10:51
    Od: <9...@...181051.invalid> (Tom N)

    Robert Wańkowski w

    > Ciekaw jestem czy na zimę coś wymyślą.

    Kogutek wymyśli -- na przykład sanki chodnikowe elektryczne

    --
    'Tom N'

  • 45. Data: 2019-06-08 18:24:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcialbym wymyslic lekarstwo na glupote takich jak ty.

  • 46. Data: 2019-06-08 18:49:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-08 o 13:30, p...@g...com pisze:

    > Dane producenta są znane a jak policjant będzie podejrzewał że skręcona to może
    sprawdzić. Tak samo było ze skuterami po początkowym zachłyśnięciu temat zdechł.

    Piszesz o zwiększaniu pojemności przez zmianę tłoka i cylindra?
    Nie znikł, zmniejszył się do grupy dzieciaków bo dorośli dostali
    125cm2 na kat. B.
    Jak pójdziesz do dużego sprzedawcy motorowerów i spytasz co poleca
    aby później bez problemów zwiększyć pojemność to zaproponuje ci
    kilka modeli gdzie bez problemów zmienisz na 80cm2 i co najmniej
    jeden gdzie dojdziesz do 100cm2. A podobno są takie które da się
    przerobić na 125cm2.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2019-06-08 19:29:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ciekaw jestem czy na zimę coś wymyślą.

    A jednak już wymyślili.

    https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1PPhwLpXXXXXIaXXXq6xXF
    XXXS/637/HTB1PPhwLpXXXXXIaXXXq6xXFXXXS.jpg

    Robert

  • 48. Data: 2019-06-08 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przegladajac dalej statystyki widac ze palme pierwszenstwa placforma
    > wiedzie w wiezieniach. Wytlumaczysz co to oznacza?

    W sumie tylko tyle ze chcesz wyciagac jakies ogolne wnioski na podstawie
    ekstremalnie małej probki...
    Ja cały czas nie rozumiem, dlaczego circa 10% ludzi wstydziło się tego ze
    głosowało na PiS i w exit poolsa zeznało inaczej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 49. Data: 2019-06-08 20:10:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty masz wieksza probke
    https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/438
    204,ilu-czlonkow-po-to-ludzie-po-podstawowce.html

  • 50. Data: 2019-06-08 20:22:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-08 o 19:59, Budzik pisze:

    > Ja cały czas nie rozumiem, dlaczego circa 10% ludzi wstydziło się tego ze
    > głosowało na PiS i w exit poolsa zeznało inaczej.

    Te 10% skąd wziąłeś?

    Exit poll 42,4
    Late poll 43,1
    ostatecznie 45,4