  • Data: 2019-06-09 12:10:28
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-09 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Ok, no to 7%.

    Nie 7% a 0,7% :-)

    Ostateczne wyniki ze strony PAP.

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C459484%2Csonda
    z-ipsos-90-proc-late-poll-pis-453-proc-ke-379-proc.h
    tml

    Exit Late %wstydu
    PIS 42,4 43,1 0,7
    KE 39,1 38,4 -0,7

    Wyniki identyczne a jak odległe. :-)
    PIS wyborcy wstydzili się, że zagłosowali na PIS
    KE wyborcy wstydzili się, że nie zgłosowali na KE.

    Robert