  • Data: 2014-03-18 00:17:36
    Temat: Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik wrote:

    > Jak już Ci się znudzi polecam jakiegoś RedayNAS Ultra. Dość leciwy ale
    > IMO świetny kawałek sprzętu za tę cenę, brakuje mu tylko "cukierkowego"
    > GUI. W zależności od wiedzy i determinacji postawisz na tym praktycznie
    > wszystko.

    ReadyNAS Ultra to akurat topowy model z (ówczesnego) segmentu SOHO. Za
    ułamek jego ceny można mieć ReadyNAS Duo v1, który ma słabsze CPU, czyli
    daje po gigabicie 30 MB/sek (a nie 100 MB/sek jak Ultra), a poza tym
    robi wszystko to samo. Na popularnym serwisie aukcyjnym widziałem nie
    tak dawno na 150 zł i nikt nie kupił. Fakt, że jest mała płynność tego
    typu sprzętu.