  • 11. Data: 2009-05-15 15:31:18
    Temat: Re: Domowi pradozercy
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:
    > To jaką sprawność będą miały za rok te chińskie zasilacze? Większą niż
    > 100%?
    > Bo jak ten dzisiejszy ma mniej niż 80%, to nie jest to zasilacz
    > "wygrywający
    > pod każdym względem jeśli chodzi o ekonomię". Najwyżej jest taki sobie.

    nie przesadzajmy, chińskie to dobrze jeśli będą miały 50% sprawności:O)

  • 12. Data: 2009-05-15 19:10:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    gargomel napisał:

    > nie przesadzajmy, chińskie to dobrze jeśli będą miały 50% sprawności:O)

    Dla kogo dobrze, dla tego dobrze. Dla mnie niedobrze. Ja wolę jak ma więcej.

    Jarek

    --
    Dobrze jak nie za dobrze
    A nawet dobrze jak nie za mądrze

  • 13. Data: 2009-05-18 19:43:11
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:
    > Dla kogo dobrze, dla tego dobrze. Dla mnie niedobrze. Ja wolę jak ma
    > więcej.

    ja tez wolę, ale co poradzę na zalew kraju chińską tandetą bo rządowe świnie
    nie dbają o naszą gospodarkę?:O(