  • 1. Data: 2013-02-02 10:12:30
    Temat: Doładowanie a zachowanie minut
    Od: "Maria" <1...@1...pl>

    Witam

    Od niedawna korzystam z Orange na kartę
    i pierwszy raz będę doładowywać (za 50zł).
    Czy minuty, które pozostały z poprzedniego
    okresu, przechodzą na następny okres?
    Nie mogę znaleźć tego w Internecie.

    Sprawa jest pilna. Proszę o informację,
    gdzie to jest napisane?

    Pozdrawiam
    Maria

  • 2. Data: 2013-02-02 10:36:22
    Temat: Re: Doładowanie a zachowanie minut
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-02 10:12, Maria pisze:
> [...]
    >
    > Od niedawna korzystam z Orange na kartę
    > i pierwszy raz będę doładowywać (za 50zł).
    > Czy minuty, które pozostały z poprzedniego

    Tak, przechodzą. Jednak nie są to minuty a kwota w zł. Nie wiem gdzie to
    jest, ale chyba już z 8 lat jestem w Orange na kartę.
    I jeszcze jedno - gdy wiele nie korzystasz z telefonu to warto
    zaktywować opcję ważności konta przez rok. Standardowo jest przy
    doładowaniu za 50 zł ważne tylko 3 miesiące.

  • 3. Data: 2013-02-02 10:41:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 10:12:30 +0100, Maria napisał(a):
    > Od niedawna korzystam z Orange na kartę
    > i pierwszy raz będę doładowywać (za 50zł).
    > Czy minuty, które pozostały z poprzedniego
    > okresu, przechodzą na następny okres?
    > Nie mogę znaleźć tego w Internecie.

    Jakie minuty ?
    W systemach "na karte" masz zlotowki na koncie, ktore pozostaja.
    I DOladowanie sie do konta DOdaje.

    Z tym ze dawniej w Orange stan konta przepadal jesli nie doladowalas w
    terminie - nie wiem czy zmienili.

    A oprocz tego sa rozne promocje, dodatkowe minuty lub zlotowki na koncie
    dodatkowym, kazde z wlasnym terminem waznosci i zasadami przedluzania.

    A oprocz tego masz w orange 4 taryfy na karte, i w kazdej rozne promocje
    mozliwe przy doladowaniu, trzeba to wszystko najpierw przeczytac, potem co
    dalodowanie sprawdzac .. i za to wlasnie Orange nie lubie :-)
    http://www.orange.pl/na_karte_indywidualny.phtml

    J.

  • 4. Data: 2013-02-02 10:45:26
    Od: "Maria" <1...@1...pl>

> [...]
    > opcję ważności konta przez rok. Standardowo jest przy doładowaniu za 50 zł

    Przepraszam, źle się wyraziłam, nawyk po abonamencie.
    Oczywiście na kartę stan konta jest podawany w złotówkach.

    Ta aktywacja bardzo by mnie interesowała. Ale jak to zrobić?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Maria

  • 5. Data: 2013-02-02 11:03:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-02 10:45, Maria pisze:

> [...]
    > Oczywiście na kartę stan konta jest podawany w złotówkach.
    >
    > Ta aktywacja bardzo by mnie interesowała. Ale jak to zrobić?

    SMS o treści START pod nr 8002.

    http://www.orangekody.pl/2012/07/roczna-waznosc-kont
    a.html

  • 6. Data: 2013-02-02 11:05:44
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-02 10:41, J.F. pisze:
    > Z tym ze dawniej w Orange stan konta przepadal jesli nie doladowalas w
    > terminie - nie wiem czy zmienili. J.

    Cały czas tak było i nadal to obowiązuje, gdy nie doładujesz konta w
    określonym terminie to środki na nim zgromadzone przepadają.

  • 7. Data: 2013-02-02 11:10:43
    Od: "Maria" <1...@1...pl>

    > SMS o treści START pod nr 8002.
    > http://www.orangekody.pl/2012/07/roczna-waznosc-kont
    a.html

    Bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    Maria

  • 8. Data: 2013-02-02 15:55:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-02 11:05, Trybun pisze:

    > Cały czas tak było i nadal to obowiązuje, gdy nie doładujesz konta w
    > określonym terminie to środki na nim zgromadzone przepadają.

    Gwarancja Zwrotu -
    <http://www.orange.pl/kid,4000377414,id,4000377416,t
    itle,Gwarancja-zwrotu,article.html>

    Chyba, że konto ma przedłużoną ważność na połączenia wychodzące -
    <http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,2234500053,t
    itle,Zakonczenie-waznosci-konta-nbspstrongsrodki-na-
    konciestrongnbsp-przepadaja,forumthread.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2013-02-03 09:45:54
    Temat: Re: Konto ważne rok
    Od: "Maria" <1...@1...pl>

    Znalazłam i przeczytałam Regulamin Promocji "Konto ważne rok'
    i nie jest to wyraźnie napisane, ale może dlatego, że jest to
    oczywiste.:-)

    Jeżeli dzisiaj wyślę SMS przedłużający ważność mojego konta
    na rok, czyli będzie ono ważne do 03.02.2014, a za jakiś czas,
    przed całkowitym wykorzystaniem obecnie posiadanych minut
    doładuję konto, to nadal będzie ono ważne do 03.02.2014,
    czy tak?

    Pozdrawiam
    Maria

  • 10. Data: 2013-02-03 10:25:24
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-02 15:55, Krystek pisze:

> [...]
    itle,Zakonczenie-waznosci-konta-nbspstrongsrodki-na-
    konciestrongnbsp-przepadaja,forumthread.html>

    No ale to przecież nie o to chodzi, gdy w określonym terminie nie
    doładujesz konta to środki przepadają, koniec, kropka....