  • 1. Data: 2009-12-15 13:12:43
    Temat: Doladowanie Simplusa
    Od: "Henryk Gwardak" <h...@p...onet.pl>

    Wczoraj doladowalem Simplusa za 30 zl i po chwili dostalem SMS-a: "Aktualny
    stan konta 22,67 zl". Z jakiej racji? Dzis w salonie firmowym po
    szczególowym sprawdzeniu bilingu równiez nie potrafiono mi sprawy wyjasnic.
    Wyslalem reklamacje do Polkomtelu. Nie chodzi juz o te 8 zl, ale o sposób
    traktowania. Gdyby byl jakis debet, mozna bylo wyslac SMS z informacja,
    nawet na mój koszt, ale wiem ze debetu nie bylo. Zreszta przy dojsciu salda
    do zera rozmowy sa przerywane, czego juz wczesniej doswiadczylem. Zreszta
    watpie, czy którykolwiek operator dopuscilby korzystanie z numeru prepaid na
    kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym doladowaniu,
    szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodziloby przeciez do naduzyc. Czy
    ktos z was mial juz podobna sytuacje?

    Pozdrawiam, HG

  • 2. Data: 2009-12-16 17:55:52
    Temat: Re: Doladowanie Simplusa
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Henryk Gwardak" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hg821c$401$1@news.onet.pl...
    >Zreszta watpie, czy którykolwiek operator dopuscilby korzystanie z numeru
    >prepaid na kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym
    >doladowaniu,

    Taka opcja jest w Orange.

  • 3. Data: 2009-12-16 21:47:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taka opcja jest w Orange.

    To dopisz jeszcze, że ten kredyt (uzyskiwany na wyraźne i za każdym
    razem ponawiane życzenie klienta) wynosi aż 1 zł.

  • 4. Data: 2009-12-17 07:40:51
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Henryk Gwardak napisał(a):
    > Wczoraj doladowalem Simplusa za 30 zl i po chwili dostalem SMS-a: "Aktualny
    > stan konta 22,67 zl". Z jakiej racji? Dzis w salonie firmowym po

    Tłumaczą się "niesynchronicznym rozliczaniem połączeń".
    http://telepolis.pl/news.php?id=16653

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 5. Data: 2009-12-17 08:17:47
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Henryk Gwardak
    z dnia: 2009-12-15 14:12:
> [...]
    > kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym doladowaniu,
    > szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodziloby przeciez do naduzyc. Czy
    jak najbardziej, wielokrotnie :) standardem są "ujemne" wartości bliskie
    5...10 PLN (za zaległe nierozliczone sesje) dwa razy -40PLN i raz
    -409(!!) :]
    sprawdzone przy użytkowaniu 200 pre-paidów, choć innego OPa

    Paweł

  • 6. Data: 2009-12-19 20:04:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > prepaid na kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym
    > doladowaniu, szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodziloby przeciez do

    Spoko. Kiedys potzrebowalem neta, Playa nie bylo, to kupowalem startery
    Blueconnecta. Czasem i do minus 20 zl sie udalo nabic. Wtedy SIM do kosza i
    z nastepnego jechalem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-12-20 21:18:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 19 Dec 2009 21:04:29 +0100, SDD wrote:

    > Spoko. Kiedys potzrebowalem neta, Playa nie bylo, to kupowalem startery
    > Blueconnecta. Czasem i do minus 20 zl sie udalo nabic. Wtedy SIM do kosza i
    > z nastepnego jechalem :)

    Kupowałeś? A nie mogłeś ukraść?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2009-12-20 21:26:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Kupowałeś? A nie mogłeś ukraść?

    Moglem. Moglem tez na przyklad przed wyrzuceniem do kosza doladowac na 500
    zl.
    Akurat wybralem taki wariant jaki wybralem i musisz sie z tym pogodzic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-12-22 16:39:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > naleznosci przy kolejnym doladowaniu, szczególnie przy wiekszych kwotach.
    > Dochodziloby przeciez do naduzyc. Czy ktos z was mial juz podobna

    A ja poprzednio chyba miałem niewielki debet. Po zasileniu było mniej niz
    50zł.
    neelix

  • 10. Data: 2010-02-02 09:37:37
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos <n...@p...pl>

    W dniu 2009-12-15 14:12, Henryk Gwardak pisze:
> [...]
    > kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym doladowaniu,
    > szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodzilo

    Ja kiedyś na Simplusie nabiłem -60. Podejrzewam sesję GPRS. Tylko raz mi
    się tak udało, więcej tego nie powtórzyłem.