  • 11. Data: 2022-01-24 12:46:04
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.01.2022 o 12:23, J.F pisze:

    > To w czym problem - ze "W Rodzinie" jest traktowana po macoszemu?
    > Przenies numery do lepszej sieci :-)

    Chyba bank powinien zmienić a nie sieć. W istocie jest tak, że w
    doładowaniach, nie wiadomo czego szukać. Ale moim zdaniem przy
    doładowaniu ma być nazwa usługi a nie operator. Plus to nazwa operatora,
    wRodzinie usługa.

  • 12. Data: 2022-01-24 13:17:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 12:46, ii pisze:

> [...]
    > doładowaniach, nie wiadomo czego szukać. Ale moim zdaniem przy
    > doładowaniu ma być nazwa usługi a nie operator. Plus to nazwa operatora,

    Nokurwa, CZTERECH, CZTERECH operatorów w Polsce tak trudno zapamiętać?

    W sumie JEDEN, bo chyba chodzi o konkretną kartę sim :>

    Debile nie potrafią zrozumieć, że każdy z tych czterech operatorów ma
    SKRÓT nazwy, żeby było łatwiej zapamiętać. Play, Plus, Orange, T-Mobile?
    Skróty i pełne nazwy już podałem.
    Jprdl. Jutro jakiś operator wyskoczy z nazwą "GadajWchuj" i każdy bank
    ma to dopisywać do listy albo kasować nieistniejące? Pojebało?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2022-01-24 13:37:59
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > Ale o co ci chodzi? Masz operatorow rzeczywistych, sieci rzeczywiste,
    > marki, sieci/operatorow wirtualnych - i co maja banki pokazywać?
    > A banki mało robią, i uruchamiaja Blue Media.

    Zrozum tępaku, że życie jest bardziej złożone niż ci się wydaje i że oprócz
    telefonii komórkowej i komputerów istnieją lekarze, farmaceuci, architekci i
    milion innych zawodów. Telefon i komputer mają im służyć pomocą w pracy i
    komunikacji I nie muszą znać "
    sieci rzeczywiste, marki, sieci/operatorow wirtualnych". I nawet nie
    powinni obciążać szarych komórek tymi bzdurami. Lekarz, czy architekt ma
    telefon w sieci np. wRodzinie i chce doładować konto. Wchodzi do banku i
    szok. Nie ma jego sieci w zakładce. I zaczyna się nerwowe główkowanie,
    dzwonienie do zaprzyjaźnionych "fachowców" itp. Czyli strata czasu na
    pierdoły zamiast leczenia pacjentów, bo bankowi nie chce się ujednolicić i
    uprościć obsługi.

    > To w czym problem - ze "W Rodzinie" jest traktowana po macoszemu?
    > Przenies numery do lepszej sieci :-)

    Spadaj na bambus palancie. Dla mnie EOT.

    Bzpzdr

  • 14. Data: 2022-01-24 14:06:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 13:37, Kamil pisze:

> [...]
    > dzwonienie do zaprzyjaźnionych "fachowców" itp. Czyli strata czasu na
    > pierdoły zamiast leczenia pacjentów, bo bankowi nie chce się

    Wiem o czym piszesz. Wiele razy widziałem to na stacji benzynowej, kiedy
    kierowca nie wiedział co ma wlać, czy ON czy benzynę. Miał pretensje do
    wszystkich że musi pamiętać na jakie paliwo jeździ jego samochód :)

    Nawet wlał źle i później miał pretensje, że musi jechać do mechanika bo
    mu nie działa :D

    Podobnie w rozmowie, gdzie nie raz rozmawia się o samochodach, to zdarza
    się że właściciele nie znają nawet pojemności skokowej czy mocy własnego
    samochodu.

    To samo z oprogramowaniem. Jak zapytasz wielu pod jakim systemem pracują
    to nie wiedzą czy to Windows/wersja czy cokolwiek.

    Pracują 30 lat przy klawiaturze , zawodowo i nie wiedzą co gdzie jest
    klawisz "Windows" czy NumLock :D

    Problemem we wszystkich przypadkach jest, że podczas zakupu jest to
    wszędzie DOKŁADNIE opisane ale ignorancja jest większa niż chęć
    przyswojenia i zapamiętanie podstawowych wiadomości.

    Co jednak ciekawe, to WSZYSCY doskonale wiedzą czego nie chcą ale nie
    wiedzą czego chcą :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 15. Data: 2022-01-24 14:15:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.01.2022 o 13:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Nokurwa, CZTERECH, CZTERECH operatorów w Polsce tak trudno zapamiętać?

    No i k... czemu w spożywczaku nie wiesz kto jest "operatorem twojej
    marchewki" a tutaj wielce miałbyś kiwać się nad tym kto tam akurat
    usługę realizuje.

    > W sumie JEDEN, bo chyba chodzi o konkretną kartę sim :>

    wRodzinie zmieniało operatora i nie miało to wpływu na możliwość
    korzystania z usługi.

    > Debile nie potrafią zrozumieć, że każdy z tych czterech operatorów ma
    > SKRÓT nazwy, żeby było łatwiej zapamiętać. Play, Plus, Orange, T-Mobile?
    > Skróty i pełne nazwy już podałem.

    Skróty nazw operatorów, których mamy w d...pie

    > Jprdl. Jutro jakiś operator wyskoczy z nazwą "GadajWchuj" i każdy bank
    > ma to dopisywać do listy albo kasować nieistniejące? Pojebało?

    Tak to działa na całym świecie, że jak się idzie do sklepu to produkty
    mają przeróżne nazwy. Marchewka może być bio albo jeszcze jakaś, dajmy
    na to zielona, choć jeszcze nie słyszałem. I używa się właśnie nazw tych
    produktów a nie producentów. Jw, wRodzinie miało kiedyś innego
    operatora. Za chwilę może mieć jeszcze innego. Jak sklep (tutaj bank)
    nie radzi sobie ze sprzedażą produktu to się ten sklep po prostu zmienia.

  • 16. Data: 2022-01-24 14:22:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 14:06:05 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 24.01.2022 o 13:37, Kamil pisze:
    [...]
    > Wiem o czym piszesz. Wiele razy widziałem to na stacji benzynowej, kiedy
    > kierowca nie wiedział co ma wlać, czy ON czy benzynę. Miał pretensje do
    > wszystkich że musi pamiętać na jakie paliwo jeździ jego samochód :)

    Ty sie zajac smiej - ja kiedys jade autem sluzbowym, trzeba
    zatankowac, i nagle zdziwienie - jakie to paliwo?
    Sluzbowy, to chyba diesel.
    Zagladam na tył - nic.
    Zagladam pod maske - oslone silnika widac.

    Zagladam do do dowodu - nic.

    > Nawet wlał źle i później miał pretensje, że musi jechać do mechanika bo
    > mu nie działa :D

    Moze bym i mial pretensje - zeby tak kompletnie nie bylo wiadomo ...

    A jak maja laptopa bez numlocka ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-01-24 14:24:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 13:37:59 +0100, Kamil wrote:

> [...]
    > telefon w sieci np. wRodzinie i chce doładować konto. Wchodzi do banku i
    > szok. Nie ma jego sieci w zakładce. I zaczyna się nerwowe główkowanie,

    No nie ma, ale czyja to jest wina?

    > dzwonienie do zaprzyjaźnionych "fachowców" itp. Czyli strata czasu na
    > pierdoły zamiast leczenia pacjentów, bo bankowi nie chce się ujednolicić i
    > uprościć obsługi.

    A moze po prostu "tych sieci nie obslugujemy".

    > Spadaj na bambus palancie. Dla mnie EOT.

    Taa, fajny poziom w tej rodzinie.

    J.

  • 18. Data: 2022-01-24 14:38:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 14:22, J.F pisze:

> [...]
    > Sluzbowy, to chyba diesel.
    > Zagladam na tył - nic.
    > Zagladam pod maske - oslone silnika widac.

    Odkręcasz korek i wąchasz. Chyba że masz zjebaną matrycę węchu :D
    Po zapachu spalin też idzie wyczuć.

    Są czasem zabezpieczenia w postaci wielkości otworu wlewu lub pod klapką
    od wlewu jest napisane.

    > A jak maja laptopa bez numlocka ? :-)

    To i tak nie wiedzą po co są klawisze PgDown, PgUp itp.

    Co to klawisz funkcyjny? Masakra jakaś. Blokują sobie toczpady,
    wyłączają WiFi, kurwa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 19. Data: 2022-01-24 14:43:38
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 24.01.2022 o 10:16, Kamil napisał:

> [...]
    > przekierowanie na mój bank, ale kilku ludków z mojej rodziny i znajomych,
    > nie tylko seniorów nie poradziło sobie i musiałem im pomagać.

    I nie ma się czym chwalić, bo to jest typowe polskie druciarstwo.
    Tym razem akurat bankowe. Użyszkodnik wRodzinie nie musi wiedzieć
    idąc do banku, kto jest operatorem, czy innym capo wRodziny, bo
    to jest zasrany obowiązek (i interes) banku, by na bieżąco ogarniać
    zmieniającą się rzeczywistość, gdyż z tego ma piniądz. A jak tego nie
    ogarnia, to dla użyszkodnika sieci i banku wyjścia są dwa, w zależności
    od tego co dla niego jest ważniejsze: jeśli bank - zmienia wRodzinę,
    jeśli wRodzina - zmienia bank. A nie drutuje.

  • 20. Data: 2022-01-24 15:00:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 14:43, Collie pisze:

> [...]
    > od tego co dla niego jest ważniejsze: jeśli bank - zmienia wRodzinę,
    > jeśli wRodzina - zmienia bank. A nie drutuje.

    To teraz sobie zobacz to, znaczy jak by wyglądała zakładka w banku,
    kiedy miałoby być jak chcą debile:

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-orange-
    daje-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-play-da
    je-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-plus-da
    je-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-t-mobil
    e-daje-zasieg-swojej-sieci

    10 stron i przewijanie. Pińćset nazw i wchuj aktualizacji.

    Wystarczy, jak pisałem, że user ODCZYTA sobie swojego operatora (jednego
    z CZTERECH) i zapamięta.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>