  • Data: 2022-03-02 10:49:31
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 1.03.2022 o 13:29, Kamil napisał:

    > Czy tak trudno zrozumieć prostą sprawę?
    > Ludzie, ogarnijcie się. Co ciekawe po kilkunastokrotnej korespondencji
    > otrzymałem od banku odpowiedź, że nie mogą spełnić moich oczekiwań. To
    > zdumiewające.

    No, zdumiewające, powiedzmy, że suweren nie ogarnia prostej sprawy,
    iż doładowanie telefonu w banku to jedynie jedna z wielu usług
    bankowych, a różne banki mają różne usługi - jedne takie, drugie
    srakie. I nie ma musu, by w każdym banku były jednakowe usługi,
    czyli takie i srakie. I nawet gdy sraka usługa jest ta sama, to
    nie musi być taka sama, bo na ten przykład Bank of America Poland
    ma w dupie sieć uOjcaDyrektora i w tym banku w zakładce "Wybierz
    operatora" nie ma uOjcaDyrektora. Nie podoba się, to zmień bank,
    albo ojca dyrektora i nie zawracaj głowy. Jak kapitalizm, to
    kapitalizm, żyda z ubekiem w lesie złapali i stąd twój problem.
    Pod budą.