-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
Date: Sun, 20 Jan 2019 18:52:35 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <q22ch3$i7a$1@node1.news.atman.pl>
References: <5c4415a6$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<q21nnd$t8a$1@node1.news.atman.pl>
<q21pjc$5flp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
<q22023$qv$1@node2.news.atman.pl> <o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1548006755 18666 85.221.129.71 (20 Jan 2019 17:52:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2019 17:52:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190120-2, 20.01.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648437
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20-01-2019 o 18:09, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .01.2019 o 15:19 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:
>
>
>>
>> Klasykiem na autostradzie jest zamiast zawczasu rozpocząć wyprzedzanie
>> TIRa i zmienić pas, zrobić to gwałtownie w ostatniej chwili wbijając
>> się pod zderzak jadącego lewym pasem. Najlepiej nie używając
>> kierunkowskazu.
>
> W 99/100 przypadków robią tak "zombie" tempomatowe.
> Długa jazda na tempomacie na autostradzie jest niebezpieczna, min. przez
> takie zachowania.
A zachowanie takiego, który jedzie o 1 km/h za Tobą, puszczasz go,
jeżdżając na prawy i mając 1 km do TIR-a (nie wyłączajac tempomatu), a
on nie korzysta i nie naciska gazu, żeby sprawnie Cię wyprzedzić jest ok?
Zapewne też jedzie na tempomacie, tyle że ustawionym trochę wyżej.
A potem zdziwiony jeden z drugim, że jednak 100 m za tirem wraca się na
lewy pas, zamiast zaczynać awaryjne hamowanie za tirem.....
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.19 19:31 Kris
- 20.01.19 19:48 p...@g...com
- 20.01.19 19:52 p...@g...com
- 20.01.19 20:36 J.F.
- 20.01.19 23:35 Zenek Kapelinder
- 21.01.19 07:13 mamut
- 21.01.19 08:21 J.F.
- 21.01.19 08:42 p...@g...com
- 21.01.19 08:45 p...@g...com
- 21.01.19 12:31 Mirek Ptak
- 21.01.19 12:35 p...@g...com
- 21.01.19 13:39 Mateusz Viste
- 21.01.19 13:57 mamut
- 21.01.19 15:09 Jacek Maciejewski
- 21.01.19 16:23 Queequeg
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=