-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
Date: Sun, 20 Jan 2019 18:47:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <q22c88$c0v$1@node2.news.atman.pl>
References: <5c4415a6$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<q21nnd$t8a$1@node1.news.atman.pl>
<q21pjc$5flp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
<q22023$qv$1@node2.news.atman.pl> <o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: 89-64-16-10.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1548006472 12319 89.64.16.10 (20 Jan 2019 17:47:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2019 17:47:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648436
[ ukryj nagłówki ]>> Klasykiem na autostradzie jest zamiast zawczasu rozpocząć wyprzedzanie
>> TIRa i zmienić pas, zrobić to gwałtownie w ostatniej chwili wbijając
>> się pod zderzak jadącego lewym pasem. Najlepiej nie używając
>> kierunkowskazu.
>
> W 99/100 przypadków robią tak "zombie" tempomatowe.
> Długa jazda na tempomacie na autostradzie jest niebezpieczna, min. przez
> takie zachowania.
Mnie się wydaje, że zdarza się i bez tempomatu - po prostu taki styl
wyprzedzania. Podjechać pod zderzak samochodu, jakiś czas może nawet
jechać przyklejonym do niego, i dopiero wtedy zacząć wyprzedzanie. Przy
cały czas pustym lewym pasie. Myślę, że to mogą być nawyki z jazdy po
drogach jednojezdniowych.
Przy okazji - od pół roku jeżdżę samochodem z tempomatem i jakoś nie
mogę do niego się przekonać. Czuję jak osłabia się uwaga i w ogóle jakoś
nie czuję się bezpiecznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.19 18:52 Cavallino
- 20.01.19 19:31 Kris
- 20.01.19 19:48 p...@g...com
- 20.01.19 19:52 p...@g...com
- 20.01.19 20:36 J.F.
- 20.01.19 23:35 Zenek Kapelinder
- 21.01.19 07:13 mamut
- 21.01.19 08:21 J.F.
- 21.01.19 08:42 p...@g...com
- 21.01.19 08:45 p...@g...com
- 21.01.19 12:31 Mirek Ptak
- 21.01.19 12:35 p...@g...com
- 21.01.19 13:39 Mateusz Viste
- 21.01.19 13:57 mamut
- 21.01.19 15:09 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=