  • 11. Data: 2011-06-26 14:35:02
    Temat: Re: Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Przemek V" <p...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:904f8e9f-6e09-4052-8b4b-2773b37225b1@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >Podepnę się z dwoma pytaniami -

    >1. Jaka jest kara za brak nalepki tudzież niespełnianie żadnych norm?
    40 Euro + 1 Punkt we Flensburgu

    >2. Jak dojeżdżają wszystkie youngtimery (poniżej 30 lat) do np
    >Meilenwerk w Berlinie, które już jest wewnątrz zony.

    Niestety, nie ma dla nich żadnych wyjątków. Kto chce wjeżdżac bez ryzyka
    musi zakładać katalizatory, etc. żeby mieć plakietkę.

  • 12. Data: 2011-06-26 14:43:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 14:35:02 +0200, Andy Niwiński wrote:

    >Niestety, nie ma dla nich żadnych wyjątków. Kto chce wjeżdżac bez ryzyka
    >musi zakładać katalizatory, etc. żeby mieć plakietkę.

    To cos pomaga ? wzglednie latwo chyba uzyskac Euro I, ale czy to nie
    za malo ?

    J.

  • 13. Data: 2011-06-26 21:59:54
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Bzdura. Nie wprowadzaj ludzi w błąd jak nie masz pojęcia. Do końca roku do
    > Zony mogą wjeżdżać obcokrajowcy których auta maja żółtą plakietkę.
    >
    > http://www.berlin.de/sen/umwelt/luftqualitaet/de/luf
    treinhalteplan/download/touristeninfo_pl.pdf

    Czyli wychodzi na to, ze klekota miec nie warto :-)

    Dysiek

  • 14. Data: 2011-06-27 07:25:14
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 24 Cze, 10:35, s2p <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby
    > nie płacić kary?

    Podpinając się bo nie widzę posta, który prawie jestem pewien, że
    wysłałem wczoraj. Jaka jest kara za wjazd autem bez nalepki / nie
    spełniającym żadnej normy Euro do zony?

  • 15. Data: 2011-06-27 08:59:32
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Jaka jest kara za wjazd autem bez nalepki / nie

    40 E i 1 pkt.

    Dysiek