  • Data: 2009-04-30 12:31:39
    Temat: Re: Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
    Od: badrank <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Kwi, 10:45, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Jednego jestem pewny: na pewno będę jeździł w kurtce motocyklowej. Marynarkę
    > można schować w bagażniku (mowa o skuterze). Pytanie, co z butami i
    > spodniami. Przebierać się w pracy nie mogę z pewnych względów. Do biura
    > zresztą nie jeżdżę codziennie.

    Moj kolega z pracy kupil sobie taki kombinezon, ktory mozna sciagnac w
    7 sekund (zgodnie z reklama).
    Zakladal go na garniaka i do pracy. Jezdzil BMW C200 bodajze, czyli
    skuter z dachem.
    Jakos tak miesiac temu posliznal sie w garazu przy parkowaniu i ten
    skuter spadl mu na noge i zlamal kostke w 3 miejscach.
    Jak chcesz to sie zapytam czy nie sprzeda stroju ;-)
    Tyle tylko, ze dal za niego chyba 400 euro, wiec sprawa jest dosc
    droga.
    Ja sie raz wyglebilem w garniaku i teraz przebieram sie w kiblu, ale
    jezdze w pelnym stroju.

    --
    badrank
    FZ6SA i TT250R