  • Data: 2011-05-27 09:28:14
    Temat: Re: Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 27, 9:12 am, me-how <t...@k...pl> wrote:

    > Dzięki za szybką odpowiedź, napisz proszę mniej więcej gdzie mam na S8
    > wjechać?
    >
    > M.

    Zaraz za Broniszami przy wjeździe do Warszawy. Raczej jest dobrze
    oznakowana. Potem jechałbym prosto aż po prawej będzie stacja
    benzynowa i tuż przed Mostem Grota zjechał w prawo na Wisłostradę do
    Centrum. Wisłostradą cały czas prosto aż do Trasy Siekierkowskiej i
    Trasą cały czas prosto powinno wyprowadzić cię na Marsa. Nie wiem
    tylko na co się kierować na Trasie. Wołomin? Może ktoś podpowie.