  • Data: 2011-11-07 16:39:01
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

    >Że tak się nieskromnie spytam. Czy tobie i innym na dekiel nie bije
    >jeśli
    >kupujecie samochody do których żarówki są po 150 złotych. Do mojego
    >za dwie
    >zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo. Bo na
    >wagę
    >kilogram żarówek wyjdzie drożej niż kilogram Concorda.

    Concord to jest taniocha, zobacz ile kosztuje kilogram procesora, albo
    pamieci.
    Po czym idz do sklepu - telewizor powiedzmy 2000zl, okap kuchenny
    200zl,
    okap ze nierdzewki z telewizorem - 6000zl, tak sie zarabia pieniadze
    :-)

    W USA juz doszli do podobnych wnioskow co ty - i ponoc nie kupuja
    ksenonow. Bo ... je chetnie kradna, a nowe ... kosztuja krocie (cale
    lampy z przetwornicami).

    Te ksenonowe palniki wytrzymuja na tyle dlugo ze sie ich nie
    wymienia - biorac pod uwage niektore wspolczesne samochody to juz moze
    przyniesc spory zysk na mechanikach, bo samemu sie zarowki nie wymieni
    :-)

    Daje tez lepsze swiatlo - i tu oszczednosc moze byc bardzo duza, jak
    kiedys czegos nie zauwazysz.

    A "ja mam ksenony a ty nie" - bezcenne. Za jedyne 150 zl - taniocha.

    J.