  • 31. Data: 2011-08-30 01:45:04
    Temat: Re: Dodge Journey - zna ktoś?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Sawa <f...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję
    > 2 letniego Pathfindera.

    teraz rzuciłem okiem że te wersje były bardziej wypasione, ale to
    chyba nie wpływa nijak na jazdę, foto znalazłem:

    http://postimage.org/image/10gvxh2kk/

    to słabo jeździ, i z Vel Satisem ma się totalnie nijak
    ale ja lubie sedany :) jak SUV to Merc GL ;)

    Pozdrawiam.

  • 32. Data: 2011-08-30 03:04:13
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://postimage.org/image/10gvxh2kk/
    >
    > to słabo jeździ, i z Vel Satisem ma się totalnie nijak
    > ale ja lubie sedany :) jak SUV to Merc GL ;)

    tfu ale napisałem posta nic nie wiadomo o co chodzi.
    golasem jeździłem takim jak na fotkach, a te wersje z linków
    były bardziej wypasione.

    pozdrawiam.

  • 33. Data: 2011-08-30 13:22:27
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > tfu ale napisałem posta nic nie wiadomo o co chodzi.
    > golasem jeździłem takim jak na fotkach, a te wersje z linków
    > były bardziej wypasione.

    ja jezdzielm wersja "srednia" w PL, czyli full wypas, poza 4x4 i skora, SXT
    czy jakos tak ale nie R/T, uwazam, ze jezdzi super, moze w US to sie buja, ale
    na EU daje rade...lepiej niz nie jeden kompakt czy duze opasle kombi, nie
    mozna porownywac dowch takich samych auta ale z dwoch jakze innych rynkow.
    Inne zawiesznei, inne prowadzenie wszystko inne.

    Ale i tak nie ma tematu, kolega kupuje terenwoke, plus ten, iz mozna sobie VAT
    obliczyc od paliwa jak sie niemyle - o ile kupi navare ;)

  • 34. Data: 2011-08-30 14:51:51
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VAT
    > obliczyc od paliwa jak sie niemyle - o ile kupi navare ;)

    Navary nie kupię bo na mostach i tragicznie mało miejsca z tyłu. Skłaniam
    się ku Pathfinderowi ale troszkę mi szelestów brakuje bo 2 letnie dobrze
    cenę trzymają...
    Ciągle się waham co wsiąść i dlatego podpytuję, vany już mnie nudzą ;-).

    Sawa

  • 35. Data: 2011-08-30 15:56:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:51:51 +0200, Sawa napisał(a):

    > Navary nie kupię bo na mostach i tragicznie mało miejsca z tyłu.

    Z przodu jest niezalezne zawieszenie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 36. Data: 2011-08-30 23:07:30
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    VAT
    > obliczyc od paliwa jak sie niemyle - o ile kupi navare ;)

    Tutaj były złe plastiki, ale zawieszenie takie jak mówisz, sprężyste
    ciche i beznadziejne.... właśnie coś jak średni kompakt, perfekcyjnie
    nie wchodziło w zakręty i rzucało tyłem na mokrym.

    z tym że ja lubię takie co buja ale i wchodzi w zakręty,
    ten ciemny dodge w tle wchodzi ok nie trzęsie i buja fajnie.
    a toyota camry przy tym coś prawie jak limuzyna ;)

    ale po jeździe czymś takim jak wsiadasz w europejczyka tu
    i masz jedno zdanie: "Ale te polskie drogi są zajebiste!".

    pozdrawiam.

  • 37. Data: 2011-08-31 07:31:22
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/26/2011 11:16 AM, Maciek wrote:

    > Teoretycznie wystarczy mi SGA, ale lubie duze samochody :) A powaznie, to
    > miejsca nigdy za wiele. A ja przy trojce dzieciakow musialem juz raz
    > nakladac na Mondeo bagaznik dachowy...

    Rozumiem, ale w SGA masz 850 litrów bagażnika do rolety, jak są wyjęte
    tylne fotele. A jak 2 rząd podsuniesz do przodu to nawet 1250 można mieć
    - do wysokości rolety. Przyznasz, że Mondeo przy tym wygląda bardzo
    skromnie.

  • 38. Data: 2011-08-31 07:39:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 07:31:22 +0200, omega_fan napisał(a):

> [...]
    > tylne fotele. A jak 2 rząd podsuniesz do przodu to nawet 1250 można mieć
    > - do wysokości rolety. Przyznasz, że Mondeo przy tym wygląda bardzo

    Przyznam, ale bagaznik to tylko czesc problemu. Jest jeszcze kwestia tylnej
    kanapy w Mondeo, na ktorej nie mieszcza sie ani 3 foteliki, ani dorosly
    plus dwa foteliki. A w SGA ponoc sie mieszcza.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 39. Data: 2011-08-31 08:42:05
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/31/2011 07:39 AM, Maciek wrote:

    > Przyznam, ale bagaznik to tylko czesc problemu. Jest jeszcze kwestia tylnej
    > kanapy w Mondeo, na ktorej nie mieszcza sie ani 3 foteliki, ani dorosly
    > plus dwa foteliki. A w SGA ponoc sie mieszcza.

    Na luzie - masz 3 równe, pełnowymiarowe fotele.
    W niektórych (np. u mnie) środkowy ma też 3-punktowy pas.
    Od któregoś roku (nie wiem niestety którego) stało się to standardem.

  • 40. Data: 2011-09-01 17:42:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 08:42:05 +0200, omega_fan napisał(a):

    > Na luzie - masz 3 równe, pełnowymiarowe fotele.
    > W niektórych (np. u mnie) środkowy ma też 3-punktowy pas.
    > Od któregoś roku (nie wiem niestety którego) stało się to standardem.

    A Twoj to ktory rocznik?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał