  • Data: 2011-08-25 21:59:47
    Temat: Re: Dodge Journey - zna ktoś?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sawa <f...@m...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Zainteresowałem się takimi autkami:
    > http://otomoto.pl/dodge-journey-najbogatsza-wersja-7
    -osobowa-C20149487.html
    > http://otomoto.pl/dodge-journey-C20193528.html
    >
    > Nigdy nie miałem z takimi doczynienia, może ktoś podpowie jak to jeździ,
    ile
    > pali, co sie psuje, na co uważać?
    > Silniki kto produkuje?

    Oooo, jeździłem tym z 1.5 tygodnia i nawet zepsułem ;) !

    Jak jeździ: niestety źle, i jest głośne dziury chyba nawet
    całkiem dobrze tłumiło "akustycznie" ale trzęsło.
    na zakręcie przy około 120km/h jak hamowałem wpadło w poślizg
    absurd jakiś (tak to ma ABS, nie wiem czy ESP ale chyba też,
    ale nie wyprowadzał sam niczego) !!!!
    prowadzi się ok do 100km/h do miasta dobre, nawet można by powiedzieć
    że fajne, na trasy zło zło zło.

    Ile pali: chyba było trochę mniej niż nissan altima czyli na oko to
    paliło coś koło 7.5..9.5l/100, z tym że nie pamiętam dokładnie, bak
    miało mały więc mało paliło ;) przy jeździe z vmax raczej nie większą
    niż 110km/h.

    Mi się popsuł (chyba) wiatrak chłodnicy a potem się w kolejce po
    kawę przegrzało coś, potem się migacz popsuł (żarówka odkręciła ?).

    Na co uważać nie mam pojęcia, miejsca jest trochę choć w starych
    wielkich sedanach jest tego więcej, plastiki bardzo złe, audio
    słabe. Jeździłem wersją 5 os. Auto nadsterowne.
    Przy nim nissan altima to była totalnie inna liga (dużo wyżej).
    nawet dodge charger dużo lepszy i toyota camry dramatycznie lepsza,
    i każdy duży stary europejczyk też.
    za to bez porównania lepszy od Chrystlera Sebringa 2006+ ;)

    Pozdrawiam.