  • Data: 2009-12-12 21:34:05
    Temat: Re: Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pasować?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f2dc8f69-ccec-454f-baec-765966f252ed@d10g2000yq
    h.googlegroups.com...
    Cześć, mam pytanie, bo się nie znam.
    Mam w pececie 2 x dual channel DDR2 800 MHz, na parametrach
    5-5-5-15-21, 1,9V.
    Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
    też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej
    pary?

    Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę droższe
    ale szybsze.
    Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach. Może
    miałem pecha,
    ale teraz wolę wziąć markowe 5-5-5-15 niż markowe 4-4-4-12. Dotyczyło to
    firm OCZ
    i GEIL. Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME jak
    poprzednie.

    Feromon