  • 1. Data: 2009-03-30 10:07:47
    Temat: Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    Witam,

    Wam pytanie jak w temacie:
    Mam problem z zasiegiem mojego SilverWing 600: przy jego zuzyciu paliwa
    (6L/100km) i 16 litrowym zbiorniku (w tym 3L rezerwy) jego zasieg max to
    260km do suchego.
    Troche lipa, bo juz po 2h jazdy trzeba sie rozgladac za tankowaniem.

    Moj cel to wydluzyc zasig o 100km (dodatkowe 12L).

    Wozenie dodatkowego paliwa w bance mija sie z celem, bo i tak musze sie
    zatrzymac.

    Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi podpowiedziec
    jak to tam bylo zrobione?

    Z gory dzieki za wszelkie sugestie...

    Aha - proste rozwiazanie takie jak zamiana na ST1100 albo FJR na razie
    odpada :-D

    Michal
    FJS 600

  • 2. Data: 2009-03-30 11:01:05
    Od: j...@g...com

    On 30 Mar, 12:07, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
    > Moj cel to wydluzyc zasig o 100km (dodatkowe 12L).

    chyba 6l. albo zasieg +200...

    > Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi podpowiedziec
    > jak to tam bylo zrobione?

    mowisz o 535? pierwsze mialy jeden pod siodlem 8,5l, dopiero po 1
    modernizacji drugi we wlasciwym miejscu +5l (albo 4,5). o ile mnie
    pamiec nie myli paliwo sciekalo z gornego silami grawitacji do
    dolnego, skad pompa podawala je dalej, czyli z powrotem na gore

    BTW 16-19l to w wielu maszynach standard, nawet tych palacych znacznie
    wiecej niz 6l... pytanie w tym kontekscie czy operacja ma sens. bo
    gdzies (w schowku) musisz upchnac ten dodatkowy baniak
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 3. Data: 2009-03-30 11:13:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    michal pisze:
> [...]
    >
    > Moj cel to wydluzyc zasig o 100km (dodatkowe 12L).
    >
    > Wozenie dodatkowego paliwa w bance mija sie z celem, bo i tak musze sie

    Masz schowek na kask pod siedzeniem ? To wypelnij go balonikiem z
    benzyna i podlacz do pompki paliwa.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-03-30 12:19:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 13:13:11 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]
    > Masz schowek na kask pod siedzeniem ? To wypelnij go balonikiem z
    > benzyna i podlacz do pompki paliwa.

    Sugerowałbym raczej pęcherz z mylaru, bo jak balonik pęknie to w najlepszym
    wypadku wszystko się rozleje. A w najgorszym zapali pod siedzeniem jak
    się wyleje na gorący silnik. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2009-04-03 01:30:09
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisal w
    wiadomosci news:gqq5mo$n49$1@news.onet.pl...

    Witam,

    > przy jego zuzyciu paliwa
    > (6L/100km) i 16 litrowym zbiorniku (w tym 3L rezerwy) jego zasieg max
    > 260km do suchego.
    > Troche lipa, bo juz po 2h jazdy trzeba sie rozgladac za tankowaniem.

    Wlasnei po to potrajaja w tym roku liczbe przydroznych punktow
    fotograficznych zebys mogl dolewac beznynki co trzy godzinki :) To i
    dobrze, akurat pora nogi rozprostowac :)

    > Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi
    podpowiedziec
    > jak to tam bylo zrobione?

    Pierwsze wersje Virago mialy jeden zbiornik :)
    Wiem bo taka mam. Na gorze byla atrapa, u mnie jest dolozony dodatkowy
    piekny zbiornik dwulufowy i jest git :)

    Pozdrawiam, leszek