-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Docieranie nowego 1.6 VTi
Date: Tue, 27 Jul 2010 21:17:38 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <i2nbci$4f8$1@inews.gazeta.pl>
References: <i2n5o3$7sh$1@newsread1.aster.pl>
<1g41wm5vm6zgs$.1tv8800yi5ej5$.dlg@40tude.net>
<i2nag3$acr$1@newsread1.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1280258258 4584 88.156.127.238 (27 Jul 2010 19:17:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 19:17:38 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <i2nag3$acr$1@newsread1.aster.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299759
[ ukryj nagłówki ]Roger35 pisze:
> W dniu 2010-07-27 19:48, PB pisze:
>> Tue, 27 Jul 2010 19:41:19 +0200, na pl.misc.samochody, Roger35
>> napisał(a):
>>
>>
>>> Na razie ma 200 km, nie przekraczam 3,5 tys. obrotów, trzymam na biegach
>>> pomiędzy 2,5 a 3 tys.
>>> Z tego co czytałem, trzeba tak przejeździć ok. 500 - 1000 km a potem
>>> zacząć kręcić, i po 2-5 tys. zmiana oleju.
>>> Co na ten temat myślicie?
>>
>> Myslimy że jak w instrukcji nie ma słowa o docieraniu - to nie nalezy
>> cudować. TO nie produkcja z FSO w latach 80tych XXw. ;-)
>
> W instrukcji nie ma też nic o używaniu samochodu do wyścigów Dragster -
> ale mimo to nie będę tego robił.
>
> A w nowym silniku musi się dopiero wszystko ułożyć i dopasować, co wiąże
> się z tarciem słabiej spasowanych elementów i w rezultacie z wiórami w
> oleju.
>
> Pozdrawiam,
> GreGG
>
>
to jezdzac na poczatku staraj sie jezdzic nie ze stalymi obrotami
(jednostajnie). Czasami mocniej przyspiesz (bez wkraczania w pole
czerwone obrotomierza), czasami zwolnij - w ten sposob lepiej sie ulozy.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 21:28 to
- 28.07.10 07:38 kubelt
- 28.07.10 08:46 bratPit[pr]
- 28.07.10 09:48 Wampir Energetyczny
- 28.07.10 09:50 Wampir Energetyczny
- 28.07.10 14:23 Hinek
- 28.07.10 16:04 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=