  • 1. Data: 2015-09-26 21:23:45
    Temat: Dobry serwis GSM w Szczecinie
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Czy ktos z Panstwa moze polecic sprawdzony, godny zaufania serwis telefonow
    komorkowych w Szczecinie? Moja zona otrzymala w prezencie smartphone 4,5 cali Omna
    Roxy (chinczyk) jednak po 6 miesiacach uzytkowania upadl na beton, matryca jest zbita
    i dotyk nie dziala. Nowy telefon kosztuje w granicach 400 zl. Czy naprawa ma sens?
    Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-09-27 08:21:13
    Temat: Re: Dobry serwis GSM w Szczecinie
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    >beton, matryca jest zbita i dotyk nie >dziala. Nowy telefon kosztuje w
    >granicach 400 zl. Czy naprawa ma sens? Pozdrawiam.

    To zalezy jak sie rozumie slowo "oplacalne". W szerokim zrozumieniu to jest
    tak ze sie nie oplaci,
    bo trzeba bedzie zabulic troche, a malo kto zrobi naprawe tak solidnie i
    fachowo jak orginal chinczycy.
    Zwlaszcza kiedy nowy sprawny orginal lub jego nowszy klon moze kosztowac
    300-400 pln.
    No i jeszcze druga kwestia która musze podniesc - otóz sa ludzie których
    telefony ulegaja czestszym awariom,
    znam przypadek mlodej kobiety która swój pierwszy tel. uprala dwukrotnie i
    nawet jszcze po tym dzialal,
    kolejne aparaty tez nie mialy wiecej szczescia. To przypadek szczególny,
    skrajny, ale wiem ze sa takowe.
    Moze i zona miec zblizone "szczescie" do elektroniki. Czego oczywiscie nie
    zycze w zadnym razie.
    Polecam za to wówczas kupowanie mocniejszych i odporniejszych modeli dla
    budowlanców i nie tylko!
    U mnie jest dla przykladu odwrotnie, nawet pierwsza Motorola D520, NOKIA
    6510, Ericcson T65 nadal dzialaja.
    Taka Karma. Albo przyklad na nieskuteczne wdrozenie dyrektywy o ograniczonym
    czasie zycia elektroniki.
    :-)

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-09-27 19:36:08
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Uzytkownik <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Czy ktos z Panstwa moze polecic sprawdzony, godny zaufania serwis telefonow
    komorkowych w Szczecinie?
    Piotrek
    ==========
    Wypróbuj SIMLOCK Szczecin, ul. Slaska 31
    http://simlock.com.pl/
    W moim chinczyku dali rade z oprogramowaniem.

  • 4. Data: 2015-09-27 20:17:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "P03" mu81p2$8g4$...@d...me

    > Polecam za to wówczas kupowanie mocniejszych i odporniejszych modeli dla
    budowlanców i nie tylko!

    Dawne komórki spadały mi wielokrotnie na różne ,,podłoża'' -- czasami
    kosztem obudowy, ale nigdy funkcjonalności. Znam inne osoby, którym
    wypadały komórki -- z podobnym skutkiem.

    Monster spadł wielokrotnie na beton, raz został rozjechany kołem
    roweru (jechałem wtedy tym rowerem) i stracił jedynie na swym
    wizerunku, nie na funkcjonalności. Overmax spadł wielokrotnie na
    terakotę i trawę/ziemię -- są widoczne ślady, w tym głęboka
    dziura na ekranie... Na funkcjonowanie tabletu to nie wpłynęło...

    Ani Overmaxa nie polecam, ani Monstera.

    Co do prania... Wyprałem w pralce penflaszkę -- zero problemów.
    (1 GB)

    Ale są i straty! ;) Zgubiłem inną penflaszkę -- nie wróciła do mnie. ;)
    (bodajże 512 MB -- powoli zaliczać można ją do eksponatów muzealnych)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'