  • 51. Data: 2011-07-05 17:14:29
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-03 20:54, Monster pisze:

    > I owiefka,ta długa!!

    Owiewke oczywiscie tez mialem, polska od rzemieslnika, z wlokna
    szklanego. Byl maly problem z zamontowaniem oryginalnej lampy w owiewke
    ale potem to juz only szpan !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 52. Data: 2011-07-06 09:20:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 19:05, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak zapytam starych dinozaurów: czy ktoś kiedykolwiek uczył Was jeździć
    (...)
    > jako zabawkę dla szpanu, czy dla powodów podanych wyżej... Takie moje
    > skromne zdanie. Starego chuja.

    Zapomniałeś dodać, że dawniej przy mniejszym ruchu na ulicach i
    mniejszych osiągach moturów łatwiej było przeżyć, gdyby nawet delikwent
    zupełnie zielony siadł za sterem. Dzisiaj to nawet czasem zabawne jest
    jak jedzie przecinak 60 km/h na prostej i zwalnia do 40 na zakrętach.

    Pozdr
    DP

  • 53. Data: 2011-07-06 16:34:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zapomniałeś dodać, że dawniej przy mniejszym ruchu na ulicach i mniejszych
    > osiągach moturów łatwiej było przeżyć, gdyby nawet delikwent zupełnie
    > zielony siadł za sterem.

    Wtedy nie było zielonych. Wszyscy umieli jeździć na moturach. Babcia też.

    --
    Grzybol

  • 54. Data: 2011-07-07 13:14:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 03 Jul 2011 17:19:24 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > Czytałeś raport Hurta? Chyba nie, więc przeczytaj :-))
    >
    > =========
    >
    > Co ma ten raport do szkoły jazdy?
    >
    > Z linka od Jasia:
    >
    > Cytaty:

    A, czyli nie czytałeś. Cytaty, jak sama nazwa wskazuje, pokazują tylko
    fragmenty, w tym przypadku nie te, o które chodzi. :-)

    W raporcie Hurta jest dość interesujący fragment o tym, że jak
    się uczysz sam, to masz mniejszą szansę na wypadek niż kiedy uczy Cię
    pomocny
    kumpel. Przejście kursu MSF zmniejsza szansę na udział w wypadku,
    ale nasze pożalsięboże kursy co uczą ósemek i slalomu na placyku to
    właśnie raczej odpowiednik "uczy mnie kumpel co jeździ" a
    nie kursu nauki jazdy na motocyklu.

    Jak pokazuje statystyka, to niezdrowe, człowiek myśli że potrafi jeździć
    a potem kończy pod ciężarówką.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 55. Data: 2011-07-13 09:05:53
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 03-07-2011 o 19:05:43 Grzybol <g...@w...pl> napisał(a):
    Misiek ma 20-30 lub 40 lat, nigdy w życiu nie jeździł na
    > jednośladzie (o rowerze nie wspomnę-Pawlak) i nagle ni z gruchy ni z
    > pietruchy we łbie ma pomysła, że on zacznie jeździć motocyklem.

    > Ktoś, kto nie czuje zewu krwi od małego, nie powinien siadać na motur
    > jako zabawkę dla szpanu, czy dla powodów podanych wyżej... Takie moje
    > skromne zdanie. Starego chuja.

    Etam. PJ zrobiłem mając lat 35, jeżdże od lat 7 po 10 tys. kilo rocznie,
    jestem zachwycony, nie rozwaliłem ani siebie ani nikogo, zdążyłem się
    przesiąść na skuter i enduro i mam z tego dużą frajdę. To nie jest żadna
    czarna magia, nie wymaga benzyny w żyłach ani naszywek na plecach. W
    Grecji dzieci jeżdżą na dwóch kołach do szkoły, staruszki po zakupy,
    widziałem też nastolatę na XT660 zaganiającą stadko owiec na pastwisko.
    Wątpię, żeby wszyscy mieli jakiś zew krwi.

    --
    Nikanor [SH300, DR350 i już prawie TE630]

  • 56. Data: 2011-07-13 20:01:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Nikanor" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To nie jest żadna czarna magia, nie wymaga benzyny w żyłach ani naszywek
    > na plecach.

    Jest.

    > W Grecji dzieci jeżdżą na dwóch kołach do szkoły, staruszki po zakupy,
    > widziałem też nastolatę na XT660 zaganiającą stadko owiec na pastwisko.
    > Wątpię, żeby wszyscy mieli jakiś zew krwi.

    Mają. Ty pewnie też. Inaczej już byś nie żył:-)

    --
    Grzybol