  • 41. Data: 2011-07-03 18:45:08
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Za to po pracy musialem codziennie zajsc do sklepu motoryzacyjnego zeby sie
    poslinic na pachnace nowoscia ETZ 251 i Simsony Enduro.

    No to ja wczesniej bywalem - nie byle jeszcze 251...krolowaly Tropiki,
    TS'ki, Simsony, ETZ byla rzadkoscia

    *** U nas wystarczylo pojechac nad enerdowskie jezioro zeby sie napatrzec do
    > woli na gole Niemki na plazy FKK.

    W Berlinie Wsch slabo z plazami - za to mieli takie kryte plywalnie o jakich
    nam sie wtedy nie snilo, takie aquaparki. I laski, NRDowskie laski topless
    :). Co dla nastolatka bylo bardzo wazna rzecza :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 42. Data: 2011-07-03 18:46:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-03, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych kursów
    > i egzaminów.

    Tylko ze ci po fikcyjnych kursach i nauczeni na WSK-ach, MZ, Jawach i
    innych demoludach jezdza do dzis a szkoleni teraz rozpierdalaja sie w
    ciagu kilku lat.

    > Tymczasem dziś jest wolny rynek i zwyczajnie partacka szkoła splajtuje. Uczy
    > się dzisiaj znacznie staranniej niż kiedyś.

    No mnie nikt nie nauczyl pozycji w winklu :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-07-03 18:48:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:02, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP.
    >
    > Slabo - my do NRD na OHP jezdzilismy glownie zeby popaczec na toplesy
    > lokalnych lasek :)
    > bo takie byly zwyczaje na ichnich basenach no i na wursta.
    > Choc czeszki byly ladniejsze :)

    Mieliśmy lepiej,do nas przyjeżdżały niemry na wakacje(jakaś wymiana
    szkół), cały fun był z toplesami,jeden gostek nawet rękę połamał pędząc
    nad jezioro składakiem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 44. Data: 2011-07-03 18:49:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-03, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > zmieniły się od tej pory mocno dwa parametry: moc maszyn i natężenie
    > ruchu.Dlatego ciężko być samoukiem.

    No ale te samouki nadal jezdza i radza sobie z mocami i natezeniem
    ruchu? Wiec?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-07-03 18:54:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:41, TaDzik pisze:
    > ojapierd...e!! ale burżuj z Ciebie!!
    > ja to motorynke dostałem jak już pełnoletni byłem!!
    > wcześniej to se tylko na pożyczonych kadetach/rometach/komarach
    > jeździłem...
    > i na SHL-ce z bratem :]
    Sami burżuje,ja musiałem sobie sam kupić.
    > i myślisz, że nie wiedzieli/spodziewali się, że tak będziesz robił?
    > przymykali tylko oko... :]
    Moi nie chcieli przymykać,braciak miał wcześniej poważnego dzwona.

    > Pneumant to dobra firma była :) Takie kufry to szpannamaksa!! :)
    I owiefka,ta długa!!

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 46. Data: 2011-07-03 18:57:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:49, AZ pisze:

    > No ale te samouki nadal jezdza i radza sobie z mocami i natezeniem
    > ruchu? Wiec?

    Wyjątki,zresztą tu ogólnie o starych dziadach było:-)
    Kurs też się trochę różni,nawet byle jaki,kilka godzin musisz wymęczyć.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 47. Data: 2011-07-03 18:58:45
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    No mnie nikt nie nauczyl pozycji w winklu :-(

    No niektorzy potrafia sami sie nauczyc - metody sa rozne, mozna jezdzic kolo
    lustrzanych witryn (dosc trudne znalesc krete witryny), albo dac koledze
    kamere i samemu skorygowac, albo pojechac na Lublin i poprosic trenera...
    Kwestia odpornosci na wiedze zdaje sie...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 48. Data: 2011-07-03 19:02:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:58, Tytus z domQ pisze:
    albo dac
    > koledze kamere i samemu skorygowac, albo pojechac na Lublin i poprosic
    > trenera...
    > Kwestia odpornosci na wiedze zdaje sie...
    No właśnie,ale z kamery później ciężko wydłubać,dalej nie wiem jak mam
    skopaną pozycję:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 49. Data: 2011-07-04 17:14:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I owiefka,ta długa!!
    Eeetaam, Mz z ta duza owiewka to zawsze wygladala jak kupa.
    Do Tski to byly owiewki!!
    Szczegolnie jedna przypominajaca wygladem maske predatora.
    Tylko przez to cholerne mocowanie do kierownicy zawsze pekaly :/

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 50. Data: 2011-07-04 17:18:24
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Tylko ze ci po fikcyjnych kursach i nauczeni na WSK-ach, MZ, Jawach i
    > innych demoludach jezdza do dzis a szkoleni teraz rozpierdalaja sie w
    > ciagu kilku lat.
    Lata praktyki, i stopniowanie trudnosci?
    Jakbym teraz mial prawko robic to bym chyba sobie teraz odpuscil, jak widze
    jak ludzie jezdza to mi sie tasak w kieszeni otwiera.

    > No mnie nikt nie nauczyl pozycji w winklu :-(
    Jakbys kupil talerz w firmie Astra to bys mial Screensport.
    A tam pokazywali Motogp, bys sie nauczyl i teraz swiecil przykladem.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99