  • 31. Data: 2011-07-03 17:29:17
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 19:21, Grzybol pisze:
> [...]
    > Kase zarobiłem na zbieraniu truskawek w wakacje. Wystarczyło na sam
    > motur. Na samochód dorabiałem za parę lat. Pamiętam, że samych jazd
    > wueską to było ze 3 i to tylko po placu. Nigdy nikt z nas kursantów nie
    > jechał tym złomem na miasto. Wuecha nie miała hamulców, ledwo cipiała.
    > Egzamin to było jakieś 30 sekund jazdy, w tym skręt w prawo i lewo.
    > Ważne było tylko, żeby przy wyciąganiu ręki przy skręcie w tym samym
    > momencie się odwrócić. Tyle. Finał. Zaliczone. Wyobraź sobie dzisiaj po
    > takim egzaminie Miśka o którym pisałem wcześniej na drodze publicznej:-)

    szczęściarze:-)Na swoim kursie nawet kółka od WSK nie widziałem,gość
    zdążył na kole w krzaki wjechać i było po sprzęcie,co dziwne od zawsze
    jeżdżący komarkiem a mocy nie ogarnął:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2011-07-03 17:45:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > było za zgodą rodziców - podrobiłem podpis starego na kwicie i byłem.
    > Kase zarobiłem na zbieraniu truskawek w wakacje. Wystarczyło na sam

    Ja dostalem od rodzicow ETZ250e na 16 urodziny. Wiedzieli ze nie mam pj
    ale im obiecalem ze nie bede jezdzil po ulicach. Oczywiscie jezdzilem.
    Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP. Wszyscy za
    zarobione marki kupowali buty Salamander i slodycze a ja sobie kazalem
    kufry Pneumant ze stelazem do MZ. Ale bylem z tych kufrow dumny !

    > Wyobraź sobie dzisiaj po takim egzaminie Miśka o którym pisałem
    > wcześniej na drodze publicznej:-)

    Faktem jest ze motocykle sa teraz modne i kupa dziadow chce sie
    odmlodzic wsiadajac na motocykl. A ze w mlodosci jezdzili WSKami i nawet
    zrobili pj kat A to im sie wydaje ze potrafia. A nie potrafia bo oprocz
    znajomosci znakow nie maja pojecia o jezdzie na moto.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2011-07-03 17:50:53
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Tak zapytam starych dinozaurów: czy ktoś kiedykolwiek uczył Was jeździć
    motocyklem jak mieliście naście lat? W tamtych czasach każdy już umiał
    jeździć na moturze jak szedł robić prawo jazdy. Prawo jazdy to był tylko
    kwit dla milicji.

    Ja zrobilem bo mialem dosc pchania WFM-ki jak mnie dzielnicowy po raz
    kolejny spuscil powietrze.
    Na egzamin (bo kurs byl tzw eksternistyczny czyli go wcale nie bylo)
    przyjechalem na moto. Nie uczesniczylem w nim wcale bo poprosili mnie zebym
    odpalil egzaminacyjna WSK - bez tego egzamin by sie odbyl.
    Odpalilem i juz. Byc moze stad moje do dzis niskie kwalifikacje.

    *** Kwit ...cut - troche kombatanctwa ...jak marihuana.

    No

    ***Dzisiaj wygląda to często tak: Misiek ma 20-30 lub 40 lat,
    nigdy w życiu nie jeździł na jednośladzie (o rowerze nie wspomnę-Pawlak) i
    nagle ni z gruchy ni z pietruchy we łbie ma pomysła, że on zacznie jeździć
    motocyklem.

    Bo sie naczytal foruma, naogladal "wielkich fabryk" czy jak tam bylo.
    Grzybol Ty jakis nie na czasie jestes chyba...
    Masz szmal to kupujesz 1198 wynajmujesz ekipe i stajesz sie n.p. pierwszym
    polakiem w moto2...chuj ze o jezdzie masz male pojecie. Do pewnego poziomu
    mozna dojsc praca podparta kasa - dopiero potem juz jest potrzeby talent.
    Temat mody na jednoslady byl tu omawiany wielokrotnie nawet przez precla
    przewinelo sie kilku lanserow

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 34. Data: 2011-07-03 18:02:05
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP.

    Slabo - my do NRD na OHP jezdzilismy glownie zeby popaczec na toplesy
    lokalnych lasek :)
    bo takie byly zwyczaje na ichnich basenach no i na wursta.
    Choc czeszki byly ladniejsze :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 35. Data: 2011-07-03 18:07:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-03 20:02, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP.
    >
    > Slabo - my do NRD na OHP jezdzilismy glownie zeby popaczec na toplesy

    Ja i tak mialem niezle bo inni zapieprzali na klombach albo w pralni.
    Pracy wiele nie bylo a i latem przy fontannie to sama przyjemnosc. Za to
    po pracy musialem codziennie zajsc do sklepu motoryzacyjnego zeby sie
    poslinic na pachnace nowoscia ETZ 251 i Simsony Enduro.

    > bo takie byly zwyczaje na ichnich basenach no i na wursta.
    > Choc czeszki byly ladniejsze :)

    U nas wystarczylo pojechac nad enerdowskie jezioro zeby sie napatrzec do
    woli na gole Niemki na plazy FKK.

  • 36. Data: 2011-07-03 18:25:34
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych kursów
    i egzaminów.

    Ale narzekanie na współczesne szkoły jest w modzie więc większość narzeka.

    Tymczasem dziś jest wolny rynek i zwyczajnie partacka szkoła splajtuje. Uczy
    się dzisiaj znacznie staranniej niż kiedyś.
    Dawniej każdy był samoukiem. Dziś w zasadzie też musi być (bo 20 godzin to
    za mało). Dziś za to baza wiedzy jest ogromna i powszechnie dostępna.

  • 37. Data: 2011-07-03 18:29:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > Dawniej każdy był samoukiem. Dziś w zasadzie też musi być (bo 20 godzin
    > to za mało). Dziś za to baza wiedzy jest ogromna i powszechnie dostępna.

    nie zrozumiałes: kiedys na prawo jazdy zdawali ci, ktorzy przeżyli
    jezdząc bez prawka ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 38. Data: 2011-07-03 18:31:22
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin N"
    Dawniej każdy był samoukiem. Dziś w zasadzie też musi być (bo 20 godzin to
    > za mało). Dziś za to baza wiedzy jest ogromna i powszechnie dostępna.

    I pewnie stad taka masa lamerow jezdzi motocyklami...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-07-03 18:41:25
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 03-07-2011 19:45, Kuczu pisze:
    > Ja dostalem od rodzicow ETZ250e na 16 urodziny.
    ojapierd...e!! ale burżuj z Ciebie!!
    ja to motorynke dostałem jak już pełnoletni byłem!!
    wcześniej to se tylko na pożyczonych kadetach/rometach/komarach jeździłem...
    i na SHL-ce z bratem :]
    > Wiedzieli ze nie mam pj ale im obiecalem ze nie bede jezdzil po ulicach. Oczywiscie
    jezdzilem.
    i myślisz, że nie wiedzieli/spodziewali się, że tak będziesz robił?
    przymykali tylko oko... :]
    > Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP. Wszyscy za
    > zarobione marki kupowali buty Salamander i slodycze a ja sobie kazalem
    > kufry Pneumant ze stelazem do MZ. Ale bylem z tych kufrow dumny !
    Pneumant to dobra firma była :) Takie kufry to szpannamaksa!! :)
> [...]
    > zrobili pj kat A to im sie wydaje ze potrafia. A nie potrafia bo oprocz
    > znajomosci znakow nie maja pojecia o jezdzie na moto.
    Noooo racja!
    Ty to o mnie piszesz, fakt, że A zrobiłem bo "można było przy okazji
    razem z B" ale na CZ-cie (pożyczonej) jeździłem jeszcze bez prawka ale o
    jeździe na moto to wielkiego pojęcia nie mam :|
    ale się uczę... i staram się... :)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 40. Data: 2011-07-03 18:44:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:25, Marcin N pisze:
    > Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych
    > kursów i egzaminów.

    zmieniły się od tej pory mocno dwa parametry: moc maszyn i natężenie
    ruchu.Dlatego ciężko być samoukiem.
    --
    Tomek
    BMW R1100S