    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dobry manager połączeń do Noki E52
    Date: Tue, 1 Jun 2010 14:23:06 +0200

    > w Phone Pilot jest tak, że można ustawić dni tygodnia i godziny w których
    > działają profile ( nie są to standartowe proflie telefonu - o nich
    > póxniej ), które można sobie skonfigurować, np. profil odbieraj wszystkie
    > lub odbieraj z listy albo odbieraj tylko z książki i wtedy dzwoniący nie
    > będący w książce dostają nagranie lub SMS lub sygnał zajętości.
    >
    > używasz może programu do zmiany profili - ogólny, offline, itp ? w E51
    > używałem Best Profiles, ale w E52 mimo, że włączony to nie przełącza

    nie uzywam profili w zasadzie, ale ciekawy program to fakt
    sporo programow nie chcialo mi dzialac po przejsciu na e52
    e52 ma mniej ramu moze to w tym siedzi problem i system tez jednak nie ten
    sam

    z aplikacji ktore uzywam
    Guardian - swietny program do namierzania i jak ktos zwienie telefon
    Fring - klient skype(video rozmowy dzialaj), voip
    putty - klient ssh
    VNC viever mi zrywa niestety, nie moge wejsc na pulpit pc a przydawalo mi
    sie to
    palringo - klient gg
    Garmin Mobile - nie działa, tzn wyłacza się i wolno działa, ale jest darmowa
    nawi z noki za to
    NetMonitor
    SkySPy - taka mozna powiedziec niana, zdwoni jak wykryje dzwiek
    TotalRecall 4.02 - nagrywanie rozmow bez dzwiękowego sygnału

    to wszystko co się mi przydaje
    pozdrawiam