eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości › Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
  • Data: 2021-10-07 18:01:55
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/10/2021 12:29, _Master_ wrote:

    > jeśli masz na myśli gejów w sutannach to trzeba wypalać gorącym żelazem
    > ;-) I będzie WARTO

    > Korwin odejdzie ale są młodzi następcy.
    > Jak skończą na śmietniku to razem z lewicą ;-)

    > To dlaczego takie kwiki i LARUM?
    >
    > Jak PO się skuma z Konfederacją będziesz inaczej śpiewał.
    > Różnią się tylko nadbudową ideologiczną.
    >
    > Ale gdy Tusk wróci do swoich korzeni to więcej ich będzie łączyć niż
    > dzielić

    Widzisz, problem z Konfederacja polega na tym, ze nawet jak Bosak ma
    kilka dobrych pomyslow to zaraz przykryje to jakimis idiotyzmami, a jak
    nie on to jego partyjni koledzy typu Braun, Korwin albo ten pseudo
    ekonmista ksztalcony na podstawie wiedzy z lat 70. Wiesz, mnie np nie
    interesuje kto z kim spi/mieszka/komu daje dupy albo ile razy sie
    wyskrobie. I tego samego chcialbym od politykow. Konfederacja mami
    najbiedniejszych najgorzej wyksztalconych jakimis kokosami jak ich
    zwolni z podatkow, a prawda jest taka, ze ci najglupsi i najbiedniejsi
    zawsze nimi beda.