  • Data: 2010-12-22 10:42:50
    Temat: Re: Dobrodzieje z TP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w

    > ...czyli znowu kręcenie, mącenie i wprowadzanie w błąd.
    > Co w końcu dostanę - fakturę czy obraz faktury? A może
    > ekofakturę?

    Wyjasnij sobie z urzedem skarbowym albo lepiej z NSA :-)

    Obraz faktury to chyba lekkie naduzycie, jesli nie byla wczesniej
    drukowana i skanowana :-)

    > No i co mają zrobić ci, którym potrzebne są faktury do celów
    > rozliczeń podatkowych i przedkładania ich w urzędzie skarbowym.
    > Może by tepsa, tak biegła w sprawach interpretacji przepisów
    > podatkowych, wyjaśniła te sprawy z MF i poinformowała
    > uszczęśliwianych ekofakturą abonentów w tej kwestii.
    > Wszak walcząc z NOMem poradziła sobie na tym polu doskonale.

    Nie wiem jak teraz, ale niedawno proponowali ze co miesiac bedzie
    ... hm .. moze i obraz faktury e-mailem, a raz do roku zbiorczo 12
    fakturek poczta. Dopoki nie przyjdzie kontrola na biezacy rok - do
    zaakceptowania.

    W innych przypadkach podatnikom doradza sie zgiac fakture na pol
    przed ksiegowaniem - no co, poczta przyslali, kto udowodni ze
    wydrukowalem na wlasnej drukarce [uwaga na drukarki kolorowe].

    > Ten karaj jest już taki gówniany, że w majestacie prawa tepsa
    > może to zrobić bez zgody abonenta?

    A kto powiedzial ze w majestacie ? :-)

    J.