-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Dobre" drogie drogi
Date: Thu, 10 Mar 2011 21:40:03 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 37
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<il8vio$bqs$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilam01$gch$1@news2.ipartners.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilb24g$mvu$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilbabj$2bd$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1299789849 92850 89.79.222.130 (10 Mar 2011 20:44:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 20:44:09 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355946
[ ukryj nagłówki ]On 2011-03-10, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
> No pewnie. Samochody z filmików nie istnieją.
Istnieją. I widać na nich pojedyńcze samochody, nawet w godzinach
szczytu.
>> Budować. Ale odbierać dopiero jak będzie budowa zostanie ukończona.
>
> Aha, czyli części inwestycji oddać już nie trzeba - w szczególności
> części trasy, która może już być bez przeszkód użytkowana przez
> podatników.
Odwrotnie: Można ją skończyć bez praktycznych utrudnień dla kierowców.
>> That's all.
>
> Oczywiście - oddajmy S8 jak już będzie kompletna. Podobnie z S7 itd.
> Jechałeś kiedykolwiek człowieku np. S7 z W-wy do Radomia? Też
> napiszesz, że odbierać dopiero po zakończeniu?
Oczywiście, że nie. Ale S7 nie kończy się betonową przegrodą i zawrotką
tylko DK7.
>> Prokuraturze to wisi, vide przetarg na radiowozy dla drogówki i suki dla
>> prewencji.
>
> Nieświadoma erystyka czy brak świadomości i wiedzy w zakresie
> poruszanym? A może znów zabawa w proroka? Inna sprawa, że strzelasz
> już tak na oślep, że chyba czas chować do piwnicy nawet zwierzęta
> domowe, by nie ucierpiały.
Tak, tak. Wymogi wcale nie były pisane pod konkretne samochody. Fcale a
fcale.
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.11 22:37 Artur Maśląg
- 11.03.11 00:18 Krzysiek Kielczewski
- 12.03.11 16:31 jerzu
- 12.03.11 19:00 Artur Maśląg
- 12.03.11 19:13 CeSaR
- 12.03.11 22:16 jerzu
- 12.03.11 22:30 Artur Maśląg
- 12.03.11 22:49 jerzu
- 13.03.11 09:54 Krzysiek Kielczewski
- 13.03.11 10:08 J.F.
- 13.03.11 22:50 DoQ
- 14.03.11 10:43 CeSaR
- 14.03.11 18:05 DoQ
- 14.03.11 18:33 CeSaR
- 14.03.11 19:21 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=