-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Dobre" drogie drogi
Date: Thu, 10 Mar 2011 21:40:03 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 37
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<il8vio$bqs$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilam01$gch$1@news2.ipartners.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilb24g$mvu$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ilbabj$2bd$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1299789849 92850 89.79.222.130 (10 Mar 2011 20:44:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 20:44:09 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355946
[ ukryj nagłówki ]On 2011-03-10, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
> No pewnie. Samochody z filmików nie istnieją.
Istnieją. I widać na nich pojedyńcze samochody, nawet w godzinach
szczytu.
>> Budować. Ale odbierać dopiero jak będzie budowa zostanie ukończona.
>
> Aha, czyli części inwestycji oddać już nie trzeba - w szczególności
> części trasy, która może już być bez przeszkód użytkowana przez
> podatników.
Odwrotnie: Można ją skończyć bez praktycznych utrudnień dla kierowców.
>> That's all.
>
> Oczywiście - oddajmy S8 jak już będzie kompletna. Podobnie z S7 itd.
> Jechałeś kiedykolwiek człowieku np. S7 z W-wy do Radomia? Też
> napiszesz, że odbierać dopiero po zakończeniu?
Oczywiście, że nie. Ale S7 nie kończy się betonową przegrodą i zawrotką
tylko DK7.
>> Prokuraturze to wisi, vide przetarg na radiowozy dla drogówki i suki dla
>> prewencji.
>
> Nieświadoma erystyka czy brak świadomości i wiedzy w zakresie
> poruszanym? A może znów zabawa w proroka? Inna sprawa, że strzelasz
> już tak na oślep, że chyba czas chować do piwnicy nawet zwierzęta
> domowe, by nie ucierpiały.
Tak, tak. Wymogi wcale nie były pisane pod konkretne samochody. Fcale a
fcale.
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.11 22:37 Artur Maśląg
- 11.03.11 00:18 Krzysiek Kielczewski
- 12.03.11 16:31 jerzu
- 12.03.11 19:00 Artur Maśląg
- 12.03.11 19:13 CeSaR
- 12.03.11 22:16 jerzu
- 12.03.11 22:30 Artur Maśląg
- 12.03.11 22:49 jerzu
- 13.03.11 09:54 Krzysiek Kielczewski
- 13.03.11 10:08 J.F.
- 13.03.11 22:50 DoQ
- 14.03.11 10:43 CeSaR
- 14.03.11 18:05 DoQ
- 14.03.11 18:33 CeSaR
- 14.03.11 19:21 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=