  • Data: 2013-09-01 12:54:35
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2013 10:22, Budzik pisze:

    > Bardzo merytorycznie...

    Nie zauważyłeś, że w Polsce (prawie) wszyscy się wieszają? Kiedyś za
    dawnych czasów w służbach byli specjaliści od "wieszania się" i to nie
    jest dziś żadną tajemnicą. System się zmienił, ale specjaliści raczej
    nie wyparowali. Tak wiem teoria spiskowa, ale nadal mamy kilka
    niewyjaśnionych kompletnie "samobójstw" i nie zdziwiłbym się, gdyby za
    10-20 lat okazało się, że jednak to wcale nie były samobójstwa. Od razu
    uprzedzając Twoją ripostę, nie wierzę w wersję zamachu w Smoleńsku, ani
    nie sugeruję, że jakieś konkretne "powieszenie się" nie było
    samobójstwem. Zauważam jedynie dziwny zbieg okoliczności, który
    należałoby wyjaśnić ponad wszelka wątpliwość, bo póki co mam coraz mniej
    siły, aby wierzyć, że to wszystko to tylko zbiegi okoliczności.

    --
    anacron
    aba/