  • 31. Data: 2011-05-17 08:01:02
    Temat: Re: Dobór zasilacza UPS
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-17 09:20, Artur(m) pisze:
    > Nie będę się sprzeczał, ale smarty raczej mają.
    > a sprawną używkę to poniżej 200pln-ów
    > można wyhaczyć.
    O ile pamiętam (niech mnie ktoś w razie czego poprawi) sinusoida jest w
    smartach od modelu 700.
    Maciek

  • 32. Data: 2011-05-17 15:05:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > O ile pamiętam (niech mnie ktoś w razie czego poprawi) sinusoida jest w
    > smartach od modelu 700.

    Może i tak, a może jednak nie.
    W każdym razie do zasilaczy 200W raczej nie daje się aktywnych PFC, bo w
    sumie po co.
    A przy mocy od 300W w górę wypadało by kupić UPS od 700VA (czyli 450W) w
    górę.
    Co z resztą nawet stronka www APC sugeruje.Przy 300W taki SU700 podtrzymuje
    około 10 minut.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2011-05-17 17:00:30
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 17 May 2011 17:05:09 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
    > górę.
    > Co z resztą nawet stronka www APC sugeruje.Przy 300W taki SU700 podtrzymuje

    Mam APC Smart 700 i zasilacz z aktywnym PFC Corsair HX520 - dziala ten
    tandem bez problemu od roku, bylo tez kilka zanikow pradu i calosc zachowuje
    sie zgodnie z oczekiwaniami.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 34. Data: 2011-05-17 17:28:18
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 17/05/2011 09:01, Maciek wrote:
    > O ile pamiętam (niech mnie ktoś w razie czego poprawi) sinusoida jest w
    > smartach od modelu 700.

    W nowej serii (tej od 2-4 miesięcy na rynku ze słitaśnym wyświetlaczem
    LCD) już od 750ki.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel