    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dobór akumulatorka 3,6V i układu ładowania
    Date: Wed, 06 Feb 2013 21:19:43 +0100

    W dniu 2013-02-06 21:08, Atlantis pisze:

    > Trochę się pogubiłem. W jednym miejscu piszecie, że sprawa jest prosta -
    > wystarczy generalnie dowolna bateria od komórki i coś w rodzaju
    > MCP73831T, innym razem pojawia się opinia jak wyżej... :)

    Może jak ktoś zrobił taką ładowarkę to jest dla niego rzecz trywialna.
    Ja miałem kilka razy chęć ale jakoś mi przechodziło. Układy kontrolerów
    trudno dostępne. Te co znalazłem w RS czy TME to z reguły jakieś QFN czy
    inne maluszki. Gdybym miał robić projekt na płytce z płytkarni to może
    bym się zdecydował. Jeśli do jednostkowego celu miałbym robić pajączka
    na kolanie to duże szanse, że coś się zewrze i akumulator eksploduje.

    --
    pozdrawiam
    MD