    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Sun, 23 Jul 2023 23:27:01 +0200
    <X...@1...0.0.1> <u8ulb5$17fpi$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@h...invalid>
    <u9dgg6$2013f$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@h...invalid>
    <u9ges9$24qs4$1@news.icm.edu.pl>
    <4...@h...invalid>
    <u9ja49$29gck$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>

    > Nie, ale też nikt tego nie robi. Zawsze ludzie zostawiają cytaty. Na tyle
    > mało maili piszę, że jakby jednak zrobił, to bym sobie ręcznie wrócił do
    > poprzedniego maila (albo włączył na moment wątkowanie, to dwa przyciski).

    Jakby zawsze zostawiali to by nie pisali tego co zacytowałem. Skoro
    piszą to widać mają dokładnie takie problemy jakie Ty masz bez tych
    "dwóch przycisków" a argumentowanie, że to jest dobre nie ma sensu.

    > Nie widzę związku. Wchodząc teraz na tę grupę nie czytam wszystkich
    > postów, bo nie mam czasu ani ochoty. Czytam to, co jest do mnie.

    Napisałeś, że maile to listy do Ciebie, więc ... dokładnie to sobie
    wyróżniasz tylko uważasz, że tego nie robisz.

    > Da się. Z jedną osobą, lub w maksymalnie kilka osób. Jak jest więcej, to
    > traci to sens, bo są do tego po prostu lepsze narzędzia.

    Niby w czym są lepsze? To dyskusja i to dyskusja. Przeciętny czytnik ma
    moduł emaila, który dokładnie tak samo działa z pocztą jak z grupami
    dyskusyjnymi. Chyba nie chciałeś powiedzieć, że do poczty są lepsze
    narzędzia. Albo że są jakieś mityczne czytniki, które nie mają obsługi
    emaila a mają tak cudowne możliwości, że nikt z nich nie korzysta.

    > Dopóki to jest jednostronne, jak newsletter, to jeszcze ma sens (choć też
    > nie korzystam z takich rzeczy, ale rozumiem, że ktoś ma potrzebę).

    A daj spokój. Zamiast wysyłać na serwer grup dyskusyjnych wysyłasz na
    serwer pocztowy. Niczego to nie zmienia.

    > Zawsze się da.

    No właśnie z reguły nie da się.

    > To też się da. Oprogramowanie nntp jest darmowe, można potworzyć dowolne
    > role dostępu. Problem jest w mentalności ludzi, którzy nie znają nntp i
    > nie widzą potrzeby, żeby poznać, a zamiast tego wolą kwadratowe koła.

    Ale po co tworzyć cokolwiek jak wystarczy sobie listę zrobić. Były
    gotowe usługi do tego.

    > Chociażby lepsza obsługa załączników.

    Nie używam do poczty tego samego programu którego do poczty tylko
    dlatego, że jest problem z usługami korporacyjnymi. Normalna poczta
    działałaby dokładnie tak samo jak grupy.

    > Nie spotkałem się z tym, poza ewidentnymi spamerami.

    Czyli jednak spotkałeś się.

    > Tak. Ewidentny spam.

    No i właśnie tak tłumaczą administratorzy skasowanie każdego artykułu.

    > Ale to ty twierdzisz, że takie rzeczy miały miejsce, więc to na tobie
    > spoczywa ciężar dowodowy.

    Póki co pozostańmy przy tym, że jest jak piszę.