  • 31. Data: 2012-08-14 11:07:51
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Tuesday, August 14, 2012, 11:02:57 AM, you wrote:

    > Ty wiesz, jak sie ciezko halsuje rozpedzonym Polonezem? ;)

    Polonezem jeździlem 13 lat temu :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-08-14 11:25:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Polonezem jeździlem 13 lat temu :)

    Lanos to to samo, ino jeździ tyłem, ma pięć wstecznych i jeden bieg do
    tyłu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2012-08-14 11:44:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, August 14, 2012, 11:25:43 AM, you wrote:

    > Lanos to to samo, ino jeździ tyłem, ma pięć wstecznych i jeden bieg do
    > tyłu. ;)

    Bez przesady - Lanos to koreański a nie francuski samochód ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2012-08-14 11:50:04
    Od: "Agent" <a...@n...gazeta.pl>

    22 godzin jazdy non stop to sorry ale to nie jest odpowiedzialne. Poza tym
    jakbym musiał tyle jechać to jechałbym na autostradzie z prędkością
    maksymalną dopuszczalną bo czas na takim odcinku też jest ważny. Ciekawe jak
    wycieczka podobała się żonie i dziecku? Pewnie ucieszyli się że
    zaoszczędziłeś 300 zł.

  • 35. Data: 2012-08-14 11:53:41
    Od: "Agent" <a...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taaak, "bez pedalowania"... A swistak siedzi i zawija.
    >
    > 16-17 godzin zajmuje mi dojazd do Splitu z Krakowa przez Slowacje i Wegry
    > (80 proc. autostrad). Kilka postojow, w tym jeden 3-godzinny. Na
    > autostradzie caly czas komfortowe 120-130 km/h.

    14 godzin - Zakopane - Makarska przez Słowację, Węgry także do Dubrownika
    może i by się dało w 16

  • 36. Data: 2012-08-14 12:03:48
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 10:35:59 +0200, BartekK napisał(a):

    >No to mamy. Ale przede wszystkim jazda kilkanascie godzin bez
    >dluzszych
    >odpoczynkow jest moim zdaniem glupota. Zwlaszcza, jak sie leci ~200,
    >gdzie
    >margines bledu jest juz bardzo malutki.

    Jak lecisz 200 to nie kilkanascie godzin, tylko kilka :-)

    To jest bardziej kwestia ogolnej aktywnosci niz samego czasu jazdy.
    Jak jestes wyspany i wypoczety, to te 15h daje sie w miare normalnie
    jechac, i odpoczynki ci nie sa potrzebne. Pare ich zreszta po drodze
    zaliczysz, na tankowanie, na posilki, na oproznienie sie. Zreszta 200
    to tylko w Niemczech, gdzie indziej jedziesz wolniej.

    A to akurat tyle ile trzeba zeby z poludnia Polski do Chorwacji
    zajechac. A im dluzsze wypoczynki, tym wieksza szansa ze te 15h
    przekroczysz, spac sie chce, oczka sie zamykaja - i sie robi
    niebezpiecznie.
    Gonisz - zajedziesz w jeden dzien. Wleczesz sie - trzeba hotel po
    drodze, a nie dwie godzinki sjesty po obiedzie.
    Paliwo ... u siebie jakos nie obserwuje gwaltownego wzrostu na
    autostradach. Moze dlatego ze auto 200 nie pojedzie, a moze dlatego ze
    nawet po Niemczech czesciej sie jedzie 120 niz 150.
    Moze bym z litr/100 zaoszczedzil, ale to raptem 80 zl - na nocleg nie
    bardzo starczy, a to tylko dla 1 osoby.
    No i dzien urlopu sie traci, a drugi przy powrocie.

    J.

  • 37. Data: 2012-08-14 12:05:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Bo Tobie będzie przeszkadzał? ;)

    Dokladnie :-)
    Tam juz wystarczajaco wielu przeszkadza :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-08-14 12:06:17
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 00:08:42 BartekK <s...@d...org> napisał(a):

    > Jak ty żeś to robił? Maluchem z przyczepką niewiadowską? Jakoś bez
    > większego pedałowania mi wychodzi 10-11h z Śląska do górnych okolic
    > Chorwacji (np Rijeka), w 16h (płatnymi autostradami) to do Dubrownika
    > się dojeżdża.

    Było to lata temu, gdzie z Gdańska jechałeś normalną DK, później omijając
    płatne odcinki, ale to było pierwszy raz i ostatni, kiedy jechałem tak, a
    nie inaczej.

    > Faktycznie przeraźliwa oszczędność 7.5l-5.9L = 1.6L/100km = 8.8zł/100km
    > oszczędności. Przy trasie 1000km osiągamy 88zł oszczędności przy
    > zmarnowanych 2.3 godziny życia i urlopu, wychodzi 38zł/h. Mając już
    > urlop, wolałbym dopłacić te 38zł i korzystać z urlopu, niż siedzieć w
    > aucie i podziwiać tył jakiegoś TIRa ;)

    Użyj głowy, jak po drodze masz nocleg to po jakiego grzyba siedzieć w
    hotelu już o 16, jak możesz być o 17 czy nawet o 18, a w kieszeni zostaje
    trochę jednak pieniędzy, na to aby zjeść obiad, a nie konserwę, lub o
    suchym pysku siedzieć.

    Oczywiście można jechać "na raz" 1700km, tyle że następnego dnia będzie
    się leżało i zdychało więc na to samo wychodzi.

    > Ale równocześnie zaobserwuj że występuje "znudzenie jazdą", właśnie
    > objawiające się tym, że się rozglądasz co dookoła, myśleniem o
    > niebieskich migdałach, zmienianiem muzyki, i podziwianiem zachodu słońca,

    Ja mam inne odczucia, jadąc te 100-110 nie jest się tak znudzony jak jadąc
    80-90, lub wypompowany jadąc powyżej 130.

  • 39. Data: 2012-08-14 12:08:31
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 11:50:04 Agent <a...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > maksymalną dopuszczalną bo czas na takim odcinku też jest ważny. Ciekawe
    > jak wycieczka podobała się żonie i dziecku? Pewnie ucieszyli się że

    To były dwie różne wyprawy, różne kierunki.

    Dałbyś radę pojechać "jednego dnia" 1700km?

  • 40. Data: 2012-08-14 12:13:25
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    MM nabazgrał(a):

    > To były dwie różne wyprawy, różne kierunki.
    > Dałbyś radę pojechać "jednego dnia" 1700km?

    Paryż > Warszawa ... 24h jazdy z małymi postojamy na wyrostowanie się +
    ewentualny posiłek.