eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDo wszystkich, a w tym niedowiarków :-)Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Adam Paluch <a...@-...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Tue, 08 Mar 2011 17:33:12 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <il5lob$1du9$1@news2.ipartners.pl>
    References: <6...@v...googlegroups.com>
    <il12rj$o5p$1@mx1.internetia.pl> <il1ugh$jjt$1@news.telbank.pl>
    <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl> <il21el$739$1@inews.gazeta.pl>
    <il22dk$a43$1@inews.gazeta.pl> <il240p$fa8$1@inews.gazeta.pl>
    <il25p0$klm$1@node2.news.atman.pl> <il26k7$msf$1@inews.gazeta.pl>
    <il27r3$mh7$1@node2.news.atman.pl> <il288m$s1j$1@inews.gazeta.pl>
    <il2b22$puc$1@node2.news.atman.pl> <il3991$hnl$1@news.onet.pl>
    <il5epp$pdu$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: extreme.ext.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1299601995 47049 217.153.83.154 (8 Mar 2011 16:33:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Mar 2011 16:33:15 GMT
    In-Reply-To: <il5epp$pdu$1@news.net.icm.edu.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110308-0, 2011-03-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 15:34, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl>
    >
    >>
    >> I dlatego najprościej jest wprowadzić, zamiast tych wszystkich chorych
    >> proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowiązkowy wpis
    >> do umowy o szybkości gwarantowanej. Wtedy brak szybkości
    >> gwarantowanej->zgłoszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
    >> godzin = możliwość złożenia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
    >> miesięcznego. A szybkości gwarantowane każdy ustali sobie sam i
    >> odpowiednio wyceni takie taryfy.
    >
    > Na grzyba mi 1/30 abonamentu jak np przez cały łikend nie mogłem
    > korzystać ?! Co mi po 1/30 jak internet chodzi kulawo codziennie
    > wieczorem kiedy nawet nie da się zgłosić reklamacji ? To są wszystko
    > jakieś bezsensy. Jedynym sposobem na złego dostawcę jest zmiana na
    > lepszego. Ułatwiając natychmiastową zmianę dostawcy masz praktycznie
    > pewność, że słabi zostaną wyeliminowani. Tylko do tego trzeba
    > wyeliminować umowy terminowe z rynku.

    i zrobic dodatkowo "czarna liste" klientow ;)

    --
    bluuu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: