eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDo wszystkich, a w tym niedowiarków :-)Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Tue, 08 Mar 2011 14:27:22 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <il5as7$hp$4@node2.news.atman.pl>
    References: <6...@v...googlegroups.com>
    <il12rj$o5p$1@mx1.internetia.pl> <il1ugh$jjt$1@news.telbank.pl>
    <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl> <il21el$739$1@inews.gazeta.pl>
    <il22dk$a43$1@inews.gazeta.pl> <il240p$fa8$1@inews.gazeta.pl>
    <il25p0$klm$1@node2.news.atman.pl> <il26k7$msf$1@inews.gazeta.pl>
    <il27r3$mh7$1@node2.news.atman.pl> <il288m$s1j$1@inews.gazeta.pl>
    <il2b22$puc$1@node2.news.atman.pl> <il3991$hnl$1@news.onet.pl>
    <il580c$84f$2@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299590855 569 194.146.216.68 (8 Mar 2011 13:27:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 13:27:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <il580c$84f$2@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94255
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 13:38, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:48:00 +0100, Lee napisał(a):
    > /.../
    >>
    >> I dlatego najprościej jest wprowadzić, zamiast tych wszystkich chorych
    >> proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowiązkowy wpis do
    >> umowy o szybkości gwarantowanej. Wtedy brak szybkości
    >> gwarantowanej->zgłoszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
    >> godzin = możliwość złożenia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
    >> miesięcznego. A szybkości gwarantowane każdy ustali sobie sam i
    >> odpowiednio wyceni takie taryfy.
    >
    > i przeczołganie klientów obowiązkiem przeprowadzenia testów w odpowiednio
    > zdefiniowanym środowisku testowym.

    tak, często klienci sądzą, że specjalne wymagania są po to aby ich
    "przeczołgać" gdy tak naprawdę to trzeba wykluczyć winę klienta.

    W dobie routerów, które są bardzo popularne włamanie i korzystanie z
    czyjegoś netu jest naprawde popularne.


    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: