eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDo wszystkich, a w tym niedowiarków :-)Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: karol <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 08:28:26 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 73
    Message-ID: <il21el$739$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@v...googlegroups.com>
    <il12rj$o5p$1@mx1.internetia.pl> <il1ugh$jjt$1@news.telbank.pl>
    <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 150.0.28.78.unassigned.petrus.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299482901 7273 78.28.0.150 (7 Mar 2011 07:28:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 07:28:21 +0000 (UTC)
    X-User: olszak_karol
    In-Reply-To: <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101214
    Lightning/1.0b2 pewiendobryidarmowy
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94127
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.03.2011 08:01, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > W dniu 2011-03-07 07:38, Ziolko pisze:
    >> W dniu 2011-03-06 23:38, Daniel Kulesza pisze:
    >>> Ja potwierdzam, że Pani Ania jest Panią Anią ;)
    >>>
    >> Skoro kilka osób potwierdza, tożsamość Pani Anny to zaniecham pisania do
    >> UKE.
    >>
    >> W końcu trzeba komuś zaufać ..... przynajmniej częściowo.
    >
    >
    >
    > Uf uf uf ;)
    >
    > a na powazniej - mysle, ze czesciowym rozwiazaniem problemu sprzetu u
    > klienta jest .... magiczna plytka/pendrive - z linuxem - live.
    >
    > Wiekszosc sprzetow obsluzy, bedzie tez takie narzedzie idiotoodporne.
    >
    > Tlumaczenie, ze klient ma za slaby router - a od kogo wiekszosc klientow
    > bierze sprzet? Od dostawcy - wiec to w jego interesie jest, by ten
    > router byl odpowiedni.
    >
    > A jak klient kupuje sam, swoj - wolnoc tomku w soim domku - w tym
    > momenecie odpowiedzialnosc operatora konczy sie na gniazdku/rjtce ze
    > sciany.
    >
    > P.S.
    > Ja rowniez potwierdzam, ze Ta Pani to TA Pani.
    >

    Ale powiedz mi jak to się ma do sprawy. Kluczowy problem to to, że wiele
    osób nie może zrozumieć, iż do końcowych abonentów nigdy nie dawało się
    100% rezerwacji pasma, a artykuł w gazecie chce społeczeństwu wmówic, że
    za te 30 - 50 zł za net to najlepiej niech abonenet ma SLA na poziomie
    99,9999(9)%.

    Napisze też to co było wcześniej w wątku. Twierdzenie, że każdy operator
    nie poda takiej prędkości jak w umowie jest błędne i krzywdzące dla
    wielu. Nie trzeba jednak wmawać ludziom, że należy im się coś innego, bo
    gdyby było rozumowanie gazety w społeczeństwie to żadne DDoS'y nie miały
    by racji bytu, przecież każdy miałby nie wiadomo jak wielkie
    przepustowości, że leszczem by to przełknął.

    Podpisze się pod tym co pisał Daniel. Trzeba walczyć z nieuczciwymi
    reklamami! Nie wolno wmawiać ludziom, że internet działa inaczej jak np.
    korki na autostradach zachodnich w dniach rozpoczęcia wakacji....

    Moim zdaniem jakieś sondy to poroniony pomysł! Nabijanie tylko kasy na
    nikomu nie potrzebny sprzęt (bo UKE czy Ministrestwo za to nie zapłaci).
    Jeśli UKE chce sprawdzać niech robi to u konkretnych ludzi może ich
    sobie losowo wybierać. URTiP tez kontroluje sprawdzajac u koncowego
    abonenta w razie gdy ktoś do nich zgłosi skarge.

    karol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: