  • Data: 2009-03-13 23:55:16
    Temat: Re: Do speców od 4/3
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Winetoo" napisał
    > Jak dasz radę to poczekaj jeszcze pół roku i kup coć u4/3. Jakość ta sama
    > co 4/3, a rozmiar sporo mniejszy. Jeśli rozmiar ma znaczenie to nie ma
    > sensu bawić się w 4/3 w stosunku do APS-C niewiele zyskasz.
    >
    > Jeśli nie chcesz czekać to możesz albo wziąć już dzić Panasonika G1, a
    > później zmienić na coś bardziej dopracowanego. W Olku w zasadzie nie masz
    > wyboru seriea e4xx jest znacznie mniejsza niż e5xx, ale nie ma
    > stanilizacji, a stabilizowanych szkiełek olek nie robi. Pozostaje więc coś
    > z linii e5xx, ale to już niewiele mniejsze od APS-C.

    No właśnie to widzę. Pentax też dałby radę bo ma parę interesujących
    naleśnikowatych obiektywów.
    Stąd też odpadł z pola boju Panasonic L1 - ciekawe szkło w kicie
    (Vario-Elmarit) ale to też cegła, nawet z 25mm.

    Czas ma niestety znaczenie o tyle, że wolałbym pchnąć 40D póki jest dużo
    gwarancji. Druga sprawa - zbliżają się pierwsze wyjazdy i nie ma mowy, żebym
    sobie znowu przychrzanił 4 - 5 kg sprzętu na plecy ; ) Po zeszłym sezonie
    mam już dość.

    Myślałem, że doczekam do nowego Epsona i pomyślę czy nie podejść do RF, ale
    obawiam się, że nie dam rady czasowo.

    adam