  • 51. Data: 2014-01-14 19:44:26
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-13 11:35, Piotr M pisze:
    > Ja obecnie przesiadam się na E52..
    Właśnie miałem pisać o E52, prawie doskonały (mały RAM), sprawdzał się
    kilka lat jako doskonały do rozmów, nawigacji (Garmin), odbierania maili
    i punkt dostępu do internetu (Juiko czy jakoś tak się program nazywał).
    Szkoda, że mi się "utopił", działał wyśmienicie ale coś mnie podkusiło
    na dotykowy ekran i teraz wszystko mi pięknie chodzi ale jak mam
    zadzwonić to mnie trafia :)
    Pozdrawiam Dan

  • 52. Data: 2014-01-15 19:43:15
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "DanW" napisał:

    > i punkt dostępu do internetu (Juiko czy jakoś tak się program nazywał).

    JoikuSpot

  • 53. Data: 2014-01-15 20:39:23
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-15 19:43, Tomek pisze:

    > JoikuSpot
    Dokładnie :)
    Spełniał swoje zadanie wyśmienicie
    Pozdrawiam Dan

  • 54. Data: 2014-01-17 15:51:01
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-12 01:40, krzysztofsf pisze:
    > Wiadomo, ze co jakis czas zmienia sie aparat.
    > Ciekaw jestem, jak takie przesiadki i przymiarki do nich, wygladaja na grupie.
    >
    > Ja, zapoznawszy sie z przydatnoscia smartfona korzystajac od listopada 2012 ze
    slabego modelu Lg Swift L7 (ale jest swietny, gdy ma akurat dobre momenty :) ),
    upatrzyłem sobie w sierpniu LG G2. Od tego czasu sledze testy, recenzje, fora i
    allegro. Utwierdzilem sie w swojej decyzji nie znajdujac porownywalnego sprzetu (moc,
    bateria, cena) w aktualnie oferowanych.
    > Jeszcze czekam na ewentualne spadki ceny, ale sam zakup to juz raczej kwestia
    tygodni. Ewentualne najswiezsze nowosci z nastepnej generacji, porownywalny poziom
    ceny osiagna najwczesniej w 3-4 kwartale br. Zakladam, ze telefon bedzie mi sluzyl
    3-4 lata, zanim padnie, a raczej (co jest bardziej prawdopodobne) zuzyje sie
    moralnie.
    > Zakladam, ze po otrzymaniu androida 4,4 , telefon bedzie jeszcze przynajmniej z rok
    otrzymywal w miare na biezaco aktualizacje systemu. moze nawet ze dwa lata.

    > A jak u was?
    > Jak plany wymiany sprzetu, z jakich modeli na jakie i z jaka czestotliwoscia?

    Coś z slotem na dwie karty, pamięcią minimum 1GB, dobrą jakością rozmów
    i cena nieprzekraczającą 1000zł. Najchętniej jakąś Nokię z WP8 i
    dotykiem, ale to chyba raczej nierealne..