  • Data: 2009-10-29 13:32:31
    Temat: Re: Do posiadaczy Dreambox DM 800 HD PVR
    Od: "Cezar" <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gienek" <g...@s...pl> wrote in message
    news:hcc27g$mlm$1@inews.gazeta.pl...

    > zyli trzeba przeprogramować pamięć flash w tunerze o ile dobrze
    > zrozumiałem i bez lutowania nie obejdzie się :(
    w przypadku niektórych tunerów mozna to odczytac JTAGiem ale pozostaje
    sprawa zdekodowania tego...

    > Ta pamięć to pewnie w technologii SMD :(
    a nawet BGA

    > Czyli najprościej mówiąc trzeba kupić dreaboxa z boxkey. Wtedy rozumiem,
    > że pójdzie każda karta polsatu i cyfry plus?
    Nie wiem czy dobrze zrozumialaes. Polsat daje karty które są sparowane z
    konkretnym tunerem czy modułem CI. Teoretyczne karta działa tylko z jednym
    tunerem.
    Aby karta zadziałała z innym tunerem to z tego origynalnego trzeba odczytać
    jego indywidualny numer, który jest głęboko zaszyty i zaszyfrowany w pamięci
    Flash.
    Mając ten numer, można jak gdyby 'udawać' oryginalny tuner na innym (np
    derambox)
    Więc nie ma czegoś takiego jak Dreambox z boxkey i czegoś takiego nie
    kupisz.
    Jedyne co możesz zrobic to wziąc abonament PC wraz z modulem lub tunerem,
    wyslac go do osoby która to potrafi odczytać i jej za to zapłacic,
    Mając ten numer możesz uzywać z dreamboxem tylko tą jedyną karte.

    > Domyślam się, że N-ka na tym nie pójdzie?
    Nie

    c.