  • Data: 2016-11-05 17:22:11
    Temat: Re: Do kiedy remontować auto
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Nov 2016 01:52:35 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Mam Seata z 99 roku od 8 lat.
    > Kupiony od znajomej z pewnym przebiegiem 190kkm na teraz.
    >
    > Chce kupić kolejne auto,
    > i tak kupuje już od dwóch lat tylko że w obecnym :
    > - wiem co mam
    > - pół auta mogę wymienić za 1000 zł
    > - tylko raz mi stanął na trasie ale dawał już znaki że trzeba do mechanika
    > tylko je zignorowałem
    > - robię miesiecznie 1000 km.
    >
    > A jak kupię "Niemiec płakał jak sprzedawał"
    > To cholera wie jak to będzie.
    >
    > Tylko że właśnie wszedłem na allegro i widzę
    > że mojego seata to tak za 2500 zł można kupić.

    Pytnie jaką masz alternatywę.
    Bo jeżeli zastanawiasz się nad wymianą na nowy z salonu, to bierz nowy w
    salonie :)
    A jak zastanawiasz się czy sprzedać znanego Ci strucla i wymienić na
    nieznanego Ci strucla za trochę więcej pieniędzy, to lepszy chyba stary
    strucel.

    Przynajmniej mi tak wyszło, że na nowy mnie nie stać, a używane "nie
    wiadomo co" niekoniecznie będzie lepsze.

    Jedyne co jest ekonomicznie nienaprawialne to zaawansowana rdza.