eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo dyskusji nad elektrykamiRe: Do dyskusji nad elektrykami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do dyskusji nad elektrykami
    Date: Sat, 27 Jan 2018 11:22:55 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <p4hjtu$rvc$2@node2.news.atman.pl>
    References: <1aot0pk8ecnip.57srgyrduzba$.dlg@40tude.net>
    <5a6b1565$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <1sy4o8c2tpnqm$.1airt64gp1cxq$.dlg@40tude.net>
    <p4fj96$88g$1@node2.news.atman.pl>
    <1h7poiuq9egbm.6ntu2gizwqkj$.dlg@40tude.net>
    <p4fnma$88g$2@node2.news.atman.pl>
    <11m6e3hilvs1z$.db8y26rrzzaf$.dlg@40tude.net>
    <p4fq23$88g$3@node2.news.atman.pl>
    <zi1hfie5k982$.d7us6het93i3.dlg@40tude.net> <p4g2q8$hsb$1@dont-email.me>
    <h30cjk232t2u$.1h5sf2bxgb0hd.dlg@40tude.net>
    <5a6c38b0$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1517048574 28652 83.142.196.21 (27 Jan 2018 10:22:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Jan 2018 10:22:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <5a6c38b0$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623503
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.01.2018 o 09:30, ToMasz pisze:

    > Ja myślę tak: Jeśli sprawność diesla jest w oklicach.... do 40 procent,

    Nie jest. Bliżej 20 będzie realnie. Chocby stanie w korku nie pomaga.
    Dodatkowo nie masz możliwości odzysku przy hamowaniu, a w elektrykach masz.

    Ale jak wszystko policzysz, to nawet bez produkcji wózka wyjdzie ci, że
    produkcja CO2 w ekspleatacji jest porównywalna.

    Choćby trawaje vs autobusy. Wygodzi, że tramwaj "emituje" nieiwele
    więcej CO2 niż autobus, ale ma nieporównywalnie mniejsze oporu ruchu. W
    przypadku trolejbus vs autobus już by było bardzo na korzyść autobusu.
    Dla pełnego obrazu - wtedy nie było praktycznie odzyskiwania energii
    przy hamowaniu.

    Jak ktoś spyta o źródło - dwa razy je tu już podawałem i nie chce mi się
    szukać trzeci raz. Jak ktoś nie wierzy, to trudno jego prawo - rozumiem
    bo w zasadzie to jestem zobowiązany na żądanie podać źródło. Ale nie
    podam, bo już podawałem, a jakoś bardzo mi nie zależy żeby kogoś przekonać.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: