    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Date: Mon, 15 Feb 2010 14:04:00 +0000 (UTC)

    Dnia 15.02.2010 The_EaGle <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No to nie wiesz ze wprowadzasz na ewidencje auto po wykupie nie za
    > wartość katalogową ale wartość wykupu która może wynosić 1000zł, bo to
    > ty decydujesz jak sobie rozłożysz raty i jaki będzie wykup. Zapłacić
    > podatek od 1000 a od np 30000 to jest chyba różnica?

    Ale podatek od sprzedaży tego samochodu jest od liczony od czego - od
    wartości rynkowej, czy wartości sprzedaży? Czyli jak go (komuś)
    sprzedam za 1000 zł, to zapłacę od tysiąca, czy od wartości wynoszącej
    wtedy np. 30tys.? I dlaczego nikt nie będzie miał problemu, że sprzedałem
    auto warte 30 tys. za tysiąc? :)
    --
    Samotnik