    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Date: Mon, 15 Feb 2010 11:30:27 +0100

    On Fri, 12 Feb 2010 16:18:13 +0100, Wiesiaczek wrote:
    >Nie jestem biznesmenem (tak jak i Ty, he he) i wolę kupować za gotówkę.
    >Na każdym kredycie zarabia przecież kredytodawca, więc dlaczego nie mógłbym
    >sam na tym zarobić dając sobie samemu kredyt? :)

    Bo mozesz np zainwestowac na gieldzie i zarobic znacznie wiecej niz
    wynosily odsetki od kredytu.

    Albo np handlujesz czyms, a tu glupia sprawa - kredytu gotowkowego nie
    dostaniesz, bo nie, kredytu obrotowego na zakup towaru tez nie, a
    kredyt/leasing na zakup samochodu - bez problemu.

    Czy chociazby zwykle bezpieczenstwo - kupisz auto za cale
    oszczednosci, jutro cie zwolnia i nie masz za co zyc.
    Kupisz auto na kredyt a oszczednosci na lokate - stracisz troche, ale
    jak cie zwolnia to spokojnie szukasz pracy bo mozesz to robic przez
    pare miesiecy ..

    J.