    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Date: Fri, 12 Feb 2010 14:32:25 +0100

    =Marcos= pisze:
    > Nowe samochody znajomych, klasa C-D, też się psuły... To immobiliser
    > padł w Renault, to znowu komputer się popsuł w Mercedesie w trasie we
    > Włoszech. Auta wtedy miały zdecydowanie poniżej 50kkm.

    w citroenie żony padł amortyzator (zero sprawności) drugi jak nówka
    przelot ok 60tyś było wtedy, oczywiście nie uwzględnili wymiany na
    gwarancji. Pytam więc po co gwarancja? Jak zawiera ona więcej wykluczeń
    niż co warte? Można mieć szczęście, że nic nie padnie, ale ja np wole
    nie być jeleniem i wole nie marnować kasy w ASO u wymieniaczy.
    Innym razem pojechaliśmy do ASO, bo auto słabło i kopcił na czarno.
    ok może mój błąd bo powinienem powiedzieć,żeby sprawdzi, co jest nie
    tak. Powiedziałem jednak, niech może podłączą pod kompa tak tez zrobili,
    ale wystawili za to fakturę na 150zł. Z tego co spotykam się z różnymi
    opiniami to nie tylko ta marka tak traktuje klienta.

    --
    krzysiek82