    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 18:30:42 +0200

    On 2011-08-30 16:49:53 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Też to obstawiałbym. I jeszcze chodzi o to by komuś żyło się lepiej :-)

    :-)

    > Zwykle okoliczności.

    Okoliczności nie powodują wypadków!

    > Człowiek jest np mało sprawny ze zmęczenia,
    > zestresowania albo z natury.

    Człowiek.

    > Albo pośpiech

    Czlowiek.

    > i trudne warunki drogowe.

    One nie powodują wypadków!

    > To pewnie prawo chodzenia też nie każdy powinien posiadać :-)

    Ocywiście! Tak długo, jak długo ruch pieszych koliduje z ruchem
    pojazdów. Bo piesi uczestniczą w tym ruchu i winni znać zasady.

    > Bo ja stoję na stanowisku, że prawo jazdy powinny dawać dzieciom
    > rodzice :-) Zwykła umiejętność :-)

    Tak, to ma jakiś sens.
    Potwierdza zresztą to fakt, że ci z papierkiem najczęściej się nie
    nadają i nie potrafią (myśleć i działać).

    Zresztą wszystko unormowałoby wprowadzenie zapomnianej zasady
    odpowiedzialności za swoje czyny.

    --
    Bydlę